Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

flanse distantiere versus et negativ

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • flanse distantiere versus et negativ

    am si eu o intrebare de incepator, va rog : este vreo diferenta daca 'latesc' masina din flanse distantiere sau din jante cu et negativ. (monstrul este un jimny)

    multumesc!
    Ultima editare de georgei23; 24.mai.2010, 17:06.
    www.georgei23.com

  • #2
    Re: flanse distantiere vs et negativ

    si eu sunt interesat de subiect

    Comentariu


    • #3
      Re: flanse distantiere vs et negativ

      eu unul am ales varianta ieftina pentru mine. intors jante deci et negativ-40. si sunt suficienti.
      Prahova 4x4

      Comentariu


      • #4
        Re: flanse distantiere vs et negativ

        Postat în original de cobrra Vezi post
        eu unul am ales varianta ieftina pentru mine. intors jante deci et negativ-40. si sunt suficienti.
        Cea mai buna varianta.
        Unde esti tu Tepes Doamne...???

        Comentariu


        • #5
          Re: flanse distantiere vs et negativ

          pareri Pro si Contra....

          intradevar cea mai buna solutie este intorsul jantelor, dar asta implica ceva timp pana ti le fabrica un nene sau tu.... trecand peste acest dezavantaj, mai apare unul: facem Offroad, ce te faci daca indoi janta iremediabil ? .... cumperi alta si o iei de la capat cu intorsul jantei...

          ce te faci daca ai si gume de vara si gume de iarna, iar pe masina trebuie musai scoase in fata sa nu atinga ? ... iti faci 2 seturi de jante intoarse ?

          daca ai 3 seturi de gume.... de ex eu am AT-uri pe 33, TRXUS-uri de iarna si BOGGERE de offroad... iar AT-urile si TRXUS-urile sunt si pe jante de aliaj ...

          aici apare avantajul distantierelor, nu mai pierzi timp si bani sa le confectionezi ...nu mai intorci nici o janta si mergi cu jante stock sau etc.... si in final chir nu sunt scumpe deloc..... cca 200 euro setul pt o masina.

          @cobra & @nellorunner: "am ales varianta ieftina pentru mine ... "
          cat de ieftina ?

          ca intorsul unei jante cu revopsire e la cca 100 ron roata pret minim ( asta daca nu ti-o faci tu si ai cu ce ) +/- vopsirea carea poate fi de buna calitate ( in camp electrostatic ) sau cu un banal spray deci inca vreo 50 ron ( vreo 3-4 spay-uri )... total 5 jante intoarse = cca 550 ron , aprox = 131 euro

          minim 1 zi de asteptare dupa meserias: timp / bani = X euro
          (X = cat valoreaza minim 1 zi pt. fiecare dintre Dvs.)

          flansel = intre 150 si 200 euro / setul de 4 bucati

          deci @cobrra... ai iesit in castig cu X, adica 19-69 Euro, in cazul in care timpul tau de asteptare nu valoreaza nimic... iar daca va trebui sa schimbi gumele cu gume de vara mai dai minim 50-100 ron la vulcanizare ca nu poti sa le pui cu alte jante....
          Ultima editare de worldscape; 25.mai.2010, 09:39.
          Jeep Wrangler YJ - 1989 - 2.5" Lift
          Jeep Wrangler TJ - Sahara Limited Edition 2001 - 4" Lift
          Jeep Wrangler TJ - Rubicon Express - Custom Made 1997 - 6" Lift


          http://www.ClubJeepRomania.ro

          Comentariu


          • #6
            Re: flanse distantiere vs et negativ

            Postat în original de worldscape Vezi post
            pareri Pro si Contra....

            intradevar cea mai buna solutie este intorsul jantelor, dar asta implica ceva timp pana ti le fabrica un nene sau tu.... trecand peste acest dezavantaj, mai apare unul: facem Offroad, ce te faci daca indoi janta iremediabil ? .... cumperi alta si o iei de la capat cu intorsul jantei...

            ce te faci daca ai si gume de vara si gume de iarna, iar pe masina trebuie musai scoase in fata sa nu atinga ? ... iti faci 2 seturi de jante intoarse ?

            daca ai 3 seturi de gume.... de ex eu am AT-uri pe 33, TRXUS-uri de iarna si BOGGERE de offroad... iar AT-urile si TRXUS-urile sunt si pe jante de aliaj ...

            aici apare avantajul distantierelor, nu mai pierzi timp si bani sa le confectionezi ...nu mai intorci nici o janta si mergi cu jante stock sau etc.... si in final chir nu sunt scumpe deloc..... cca 200 euro setul pt o masina.



            cat de ieftina ?

            ca intorsul unei jante cu revopsire e la cca 100 ron roata pret minim ( asta daca nu ti-o faci tu si ai cu ce ) +/- vopsirea carea poate fi de buna calitate ( in camp electrostatic ) sau cu un banal spray deci inca vreo 50 ron ( vreo 3-4 spay-uri )... total 5 jante intoarse = cca 550 ron , aprox = 131 euro

            minim 1 zi de asteptare dupa meserias: timp / bani = X euro
            (X = cat valoreaza minim 1 zi pt. fiecare dintre Dvs.)

            flansel = intre 150 si 200 euro / setul de 4 bucati

            deci @cobrra... ai iesit in castig cu X, adica 19-69 Euro, in cazul in care timpul tau de asteptare nu valoreaza nimic... iar daca va trebui sa schimbi gumele cu gume de vara mai dai minim 50-100 ron la vulcanizare ca nu poti sa le pui cu alte jante....
            pentru iarna am NOKIAN 31x10.5x15 pe jante stock iar pt offroad jante intoarse 5 buc cu insaturbo
            Prahova 4x4

            Comentariu


            • #7
              Re: flanse distantiere vs et negativ

              intrebarea se pare ca a fost daca merita sa puna flanse sau jante cu ET negativ....ce varianta ar fi mai buna dpdv mecainic...nicidecum economic

              parerea mea aste ca dpdv mecanic varianta cu jante cu ET negativ este mai buna....dar e doar parerea mea
              Ultima editare de Astral; 26.sep.2011, 00:40.

              Comentariu


              • #8
                Re: flanse distantiere vs et negativ

                Lafel si eu stiu, jantele cu et negativ menajaza rulmentii, comparativ cu flansele.
                La flanse trebuie sa fii atent la grosime.
                La ET- trebuie sa vezi daca nu ating anvelopele in contraaripa.
                Bineinteles flansele iti vor scoate rotile mai in exterior decat ET-.

                Eu as alege ET-.
                Nemo me impune lacessit !

                Comentariu


                • #9
                  Re: flanse distantiere vs et negativ

                  Si eu sint unul din cei cu ET negativ, doar ca a fost destul de scump (peste 150 euro). Nu stiu ce sa zic despre faptul ca protejeaza rulmentii. Cred mai degraba ca ambele solutii "improvizate" vor accelera uzura in rulmenti in egala masura.
                  Et negativ este mai comod si nu prezinta riscul de a se strica prezoanele.
                  Cit mai aproape de imposibil !

                  Comentariu


                  • #10
                    Re: flanse distantiere vs et negativ

                    ambele variante dauneaza rulmentilor,dar ca si eficienta sun la fel
                    eu am optat pentru flanse de 40 mm,nu mai tre sa cauti jante care se pot intoarce si sa tot faci antrenament cu schimbatul rotilor,caci o anvelopa nu e chiar usoara(cea de teren,min 30 kg)
                    suzuki vitara 1.6
                    yo5PKM
                    0763630114

                    Comentariu


                    • #11
                      Re: flanse distantiere vs et negativ

                      janta intoarsa arata si mai bine si daca e sa se strice rulmentii se strica si cu flanse...plus ca se pune la greutate inca un rand de prezoane si flansa binenteles care nu e tocmai usoara daca e sa fie din otel, aluminiu e mai usor...
                      Off-Road in Waldland

                      Comentariu


                      • #12
                        Re: flanse distantiere vs et negativ

                        Postat în original de Cristian1 Vezi post
                        janta intoarsa arata si mai bine si daca e sa se strice rulmentii se strica si cu flanse...plus ca se pune la greutate inca un rand de prezoane si flansa binenteles care nu e tocmai usoara daca e sa fie din otel, aluminiu e mai usor...
                        deja greutatea flansei si a prezoanelor e nesemnificativa comparativ cu freutatea jantei si a gumei la peste 30-31"
                        Jeep Wrangler YJ - 1989 - 2.5" Lift
                        Jeep Wrangler TJ - Sahara Limited Edition 2001 - 4" Lift
                        Jeep Wrangler TJ - Rubicon Express - Custom Made 1997 - 6" Lift


                        http://www.ClubJeepRomania.ro

                        Comentariu


                        • #13
                          Re: flanse distantiere vs et negativ

                          Postat în original de worldscape Vezi post
                          deja greutatea flansei si a prezoanelor e nesemnificativa comparativ cu freutatea jantei si a gumei la peste 30-31"
                          La suzuki sj410 cu motorul de 970 cred ca se simte, cand am luat gumele profil simex ne gandeam "oare 205 sau 195 ???"
                          Off-Road in Waldland

                          Comentariu


                          • #14
                            Re: flanse distantiere vs et negativ

                            cand o anvelopa cantareste peste 30 kg(215/80/15)atunci acele 400g cat este o flansa chiar nu mai conteaza,flansa e de otel
                            suzuki vitara 1.6
                            yo5PKM
                            0763630114

                            Comentariu


                            • #15
                              Re: flanse distantiere vs et negativ

                              mie mi au sarit rotile de pe masina cand am pus flanse!
                              nu recomand!de ce 12 prezoane cand poti verifica mai usor 6(5dupa caz)
                              NEVER DRIVE FASTER THAN YOUR GUARDIAN ANGEL CAN FLY!!!!

                              Comentariu

                              Procesare...
                              X