Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Jante "intoarse"- ce trebuie sa stim despre ele ?

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Jante "intoarse"- ce trebuie sa stim despre ele ?

    Rog un moderator sa mute toata istoria la discutii tehnice in sectiunea dedicata , unde voi oferi absolut toate detaliile in imagini sau orice alta posibilitate despre cum NU trebuie sa fie jentile intoarse , folosind ca material didactic jentile in cauza , incepind cu ridicarea lor in ambalajul- folie de la curierat . Presupun ca evaluarea tehnica s-a facut ochiometric , in sediul societatii de curierat ... chiar si asa , unele aspecte trebuiesc punctate exact . O foto sau mai multe cu defectul estetic sau de alta natura ar fi de mare ajutor , folosind nemijlocit spre imbogatirea cumostintelor despre acest subiect. In cazul in care aceste foto nu s-au facut la timpul potrivit , ma ofer sa fac eu publice aceste detalii in imagini , oricare ar fi detaliile care trebuiesc discutate .
    De aici incepe o birfa care sper ca va deveni o discutie tehnica .
    Multumesc .


    L.E. bineinteles ca daca va fi ceva de confirmat , o voi face .

    0740 644 585 , daca aveti orice intrebari la subiect .Prefer la liber pe forum , mai invatam cite ceva .
    Ultima editare de cos; 27.oct.2011, 09:03.
    ... sa fim corecti pana la capat !
    Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

  • #2
    Re: Jante 7 J 15 , ET - 55

    d-le Vasileniuc, am socotit acest incident drept o gafa personala pe care am platit-o fara resentimente pe de-o parte findca m-am multumit cu fotografia din anunt (ceea ce nu recomand in astfel de situatii, adesea fotografiile fiind facute pentru a "vinde") si pe de alta parte nu m-am documentat indeajuns in privinta jentilor modificate pentru a putea solicita prealabil detalii lamuratoare. Evaluarea calitativa a jentilor la Tm a fost facuta vizual in spatiul unui atelier specializat in modificari offroad (Awak 4x4 prin bunavointa ing. Delfino Grazzotto si a soferului de la curierat, care le-a adus la rugamintea mea, acolo) desfacand folia de pe o singura janta si considerand ca viciile si calitatile uneia se regasesc si la celelalte. In linii mari, obiectiile au fost cu privire la:
    - deformatii ale cercului interior cu variatii de diametru de peste 3 mm
    - gaurile prezoanelor ovalizate vizibil pe directia sensului de rotatie (unde calca prezoanele)
    - suprafata de "asezare" a jentii cu abateri semnificative de planeitate (aseaza in puncte)
    - sudura inegala, brutala pe cincunferinta
    Din pacate n-au fost facute fotografii(!) iar rabdarea masurata a soferului Fancurier nu a permis testarea ei pe masina de echilibrat desi aspectul general ar fi recomandat aceasta. Obiectiile personale pot fi rezumate la diferente estetice, de tinuta, intre produs si fotografia postata in anunt.
    Aceasta lista nu este un "repros" si a fost furnizata la solicitarea dvs. Deasemenea, subliniez, jantele in cauza nu sunt cele mai proaste dar s-au dovedit departe de asteptarile noastre (probabil, pretul relativ mic, este adecvat) si deasemenea ca mi-am asumat intregul cost de transport dus-intors (va rog sa confirmati primirea banilor care va parvin prin Posta Romana, in max. 5 zile, curieratul rapid nu transporta bani (!)
    Ce dezaprob: atitudinea de tata, circul, atmosfera de mahala creata in jurul unui banal refuz, semn ca raporturile noastre cu realitatea apar uneori drept ireconciliabile.
    Cele bune, Eugen
    XJL... 4L

    Comentariu


    • #3
      Re: Jante 7 J 15 , ET - 55

      Tehnic vorbind - sustin cu foto , in cursul acestei zi -
      -cercul interior are zone de centrare intrerupte pe circumferinta , acestea fiind in numar de 6 , in dreptul fiecarei gauri , fiecare zona de centrare avind o latime de aprox 18 mm - conceptie si executie de fabrica , aceasi la toate jentie de otel de Patrol .


      - gaurile au forma ovala la exteriorul talerului , rezultat al unei ambutisari de rigidizare , forma ovala in ambele sensuri pe circumferinta fiind rezultatul intersectiei gaurii conice cu ambutisarea respectiva - conceptie si executie de fabrica , aceasi la toate jentile de otel de Patrol .



      - suprafata de asezare pe platoul butucului este de asemenea discontinua , cite 60-70 mm la exteriorul planului de asezare in dreptul fiecarei gauri si pe un cerc continuu la interior , rezultat al aceleasi ambutisari de rigidizare - conceptie si executie de fabrica ....etc .



      - sudura este manuala , MIG in doua straturi , asa ca e normal sa arate inegal , inegalitatile provenind de la asamblarea de centrare la intoarcerea jentii - 6 suduri de fixare initiala la fiecare centrare .


      Scriu asta asumindu-mi toate responsabilitatile , pentru sint facute de mine , pentru mine .O simpla privire la o janta de Patrol va lumina imediat argumentele de mai sus , de la oricine ar proveni ele . Poate ca pina acum n-a atras nimanui atentia ca janta de otel nu e absolut la fel cu cea de aliaj , in unele cazuri . Dar si acest caz sint variatiuni tehnice .


      Personal nu dezaprob nimic , iau totul asa cum vine . Pentru restul nu am nici un comentariu .


      Regret doat faptul ca trancanim pe sectiunea de vinzari si contravine regulamentului , imi cer scuze pentru acest fapt . Se poate trece la discutii diverse , ignorind vinzarea initiala .
      Ultima editare de cos; 27.oct.2011, 19:57.
      ... sa fim corecti pana la capat !
      Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

      Comentariu


      • #4
        Re: Despre Jante "intoarse"

        Foto explicative , zone de asezare , gauri , ambutisari , inelul de centrare discontinuu...
        Am pe masina acelasi tip , aceasi modificare , acelasi tratament , aceasi vopsea ...
        Nu au necesitat echilibrare ( doar una , care a ajuns rezerva )...la cit m-au costat mdificarile in timp , bani si munca ar fi o aberatie sa nu echilibrez rotile .Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	P1050666 (Medium).JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	34,4 KB 
ID:	877744Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	P1050667 (Medium).JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	69,2 KB 
ID:	877745Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	P1050669 (Medium).JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	65,9 KB 
ID:	877746Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	P1050673 (Medium).JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	41,7 KB 
ID:	877747Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	P1050675 (Medium).JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	30,2 KB 
ID:	877748Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	P1050676 (Medium).JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	70,6 KB 
ID:	877749Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	P1050677 (Medium).JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	91,1 KB 
ID:	877750Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	P1050679 (Medium).JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	77,4 KB 
ID:	877751
        ... sa fim corecti pana la capat !
        Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

        Comentariu

        Procesare...
        X