misca Postat Noiembrie 22, 2011 Partajează Postat Noiembrie 22, 2011 (editat) Salutare, In cautarile pe forumuri rusesti de offroad am dat de un model de lanturi destul de simple, practice, usor de confectionat in conditii casnice si reparat in conditii de campanie, "universale" pe mai multe dimensiuni de roti, scalabile.... Pot fi folosite pe noroi si zapada (nu merg pe gheata si asfalt si pe alte suprafete dure). Se monteaza si demonteaza foarte repede, se pot monta si cand roata este ingropata in noroi si zapada. niste poze si review-uri aici: http://skidders.ru/reviews.html Pentru a le putea folosi trebuie sa indeplinesti urmatoarele conditii: 1. Distanta intre janta si etrier de minim 5 mm (la frana pe tamburi am observat ca e suficient spatiu, deci problema apare doar la frane pe disc) 2. Spatiul intre roata si aripa si alte elemente tre sa fie de minim 2 cm Necesar materiale: Lant de 6 mm taiat in bucati pentru a acoperi talonul cauciucului + un pic din marginea cauciucului; suruburi care sa intre prin acel lant(suficient de lungi ca sa incapa lantul, piulitele, saibele, banda); 2 piulite simple + o piulita autoblocanta per surub; 4 saibe per surub; incuietoare si banda de latime corepunzatoare. Instrumente: 2 chei pentru pentru insurubarea piulitelor; ac si ata pentru a coase banda. Ata trebuie sa fie din polyester de cizmarie (rezistenta si nu putrezeste in apa) Ne-am apucat cu un coleg si ne-am 2 seturi. Arata cam asa: Deficiente: sustinere laterala slaba (de fapt e problema tuturor lanturilor de tip scarita). Insa am cateva idei cum s-ar putea rezolva, mai trebuie testat. Din pacate eu nu le-am testat ca am jeep-ul bolnav, iar colegul le-a testat pe niste dealuri cu iarba si l-au convins :) S-a apucat sa-si mai faca cateva bucati sa-si puna pe toate rotile (initial am facut un set de 6 - cate 3 bucati pe roata). Daca are cineva chef de o plimbare weekend-ul urmator (26 sau 27 nov) intr-un loc cu noroi sau zapada si este dispus sa ma ia si pe mine sa le testam in conditii reale, as fi recunoscator. Setul meu merge pe roti 215/70 - 285/70. Daca ai roti mai mari, pana sambata mai confectionez un set de 6-8 bucati pentru roti mai mari. Imi trebuie talonul cauciucului si lungimea circumferintei balonului cauciucului + janta (se poate masura cu o sfoara imprejurul cauciucului, la fel cum sta lantul prins in pozele de mai sus). Sper sa va fie de folos informatiile si astept pe cineva din bucuresti care ar vrea sa mergem sa facem niste teste. Bafta, mihai. PS. cateva filmulete explicative: http://www.youtube.com/watch?v=5a0EW3nOrjA aici omul a pus banda "lucioasa" si lanturile se desfac de la incuietoare. Editat Noiembrie 22, 2011 de misca 1 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
marocico8 Postat Decembrie 21, 2011 Partajează Postat Decembrie 21, 2011 Re: Lanturi offroad practice ai mai incercat ? cum se comporta? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
misca Postat Decembrie 23, 2011 Autor Partajează Postat Decembrie 23, 2011 Re: Lanturi offroad practice Salut, Le-am mai testat, mai usor asa, ca nu am avut noroi suficient in jurul Bucurestiului pana acum. Sa vedem de acum incolo, poate fac si niste filmulete. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Tudor Tanase Postat Ianuarie 13, 2012 Partajează Postat Ianuarie 13, 2012 Re: Lanturi offroad practice Buna idee, pare-se. Am gasit si eu citeva varianta pe un site US specializat (mai specializat in lanturi cred ca nu se poate :ha:) http://www.tirechain.com/STRAPONTIRECHAINS.htm trebuie sa-i intreb daca trimit si aici, ca pretul zau ca e interesant. Eu zic ca daca cumperi lant, etc etc, te costa cel putin atit. Cel putin aici... Ramine de vazut transportul cit costa. Intre timp m-am jucat putin in garaj si am facut lanturile voastre in "varianta lenesului" (adica fara cusut de chingi etc): Am luat un clichet, am taiat boltul care tine bucata scurta de chinga, si l-am inlocuit cu un surub M6 prin care am trecut capatul unei bucati de lant (doar una, nu doua in paralel cum ati pus voi). Prin capatul celalalt al bucatii de lant am bagat o bucata de chinga, am indoit-o in doua (adica e o bucla ce trece prin lant), si ambele capete le-am bagat in jurul anvelopei, prin janta, apoi in clichet si am inceput sa "clichetez". Daca suna a chineza pun si vreo poza doua cind apuc... Eu zic ca are fi bune de tinut citeva in masina, in caz de inpotmolire. Pentru folosinta continua nu cred ca rezista mult odata ce incep pietrele, cracile etc... De altfel asa zic si aia de la tirechain.com Cind uitam sa ne jucam incepem sa imbatrinim... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Tudor Tanase Postat Ianuarie 13, 2012 Partajează Postat Ianuarie 13, 2012 Re: Lanturi offroad practice ... ok, stiu, trebuie sa-mi cumpar anvelope noi in curind ... si vor fi MT-uri de data asta Cind uitam sa ne jucam incepem sa imbatrinim... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
misca Postat Ianuarie 13, 2012 Autor Partajează Postat Ianuarie 13, 2012 (editat) Re: Lanturi offroad practice Salutare! F tari astea din US. e mai complicata constructia, dar sunt facute mai profi. La modelul facut de mine daca pun suruburi mai lungi poti sa pun si eu 3-4 randuri de lant, o sa incerc e o idee f buna :) Apropo de versiunea "lenesa": pune mai 2-3 lanturi ca sa obii o eficienta mai buna. ceva de genul asta: Cu cat cresti numarul de lanturi, cu atat e mai eficient. Si iti tre minim 2-3 bratari pe o roata ca sa faci mai repede balans. O sa mai pun diseara niste poze cu ce poti sa mai faci ca sa le sporesti eficienta la astea facute de mine. Bafta! Editat Ianuarie 13, 2012 de misca Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
misca Postat Ianuarie 13, 2012 Autor Partajează Postat Ianuarie 13, 2012 Re: Lanturi offroad practice ... ok, stiu, trebuie sa-mi cumpar anvelope noi in curind ... si vor fi MT-uri de data asta Poti sa iei si AT-uri si sa pui lant-uri la nevoie... :) Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
l_stoian79 Postat Ianuarie 13, 2012 Partajează Postat Ianuarie 13, 2012 Re: Lanturi offroad practice @Tudor Tanase si @misca: ati folosit solutiile astea ? rezista? de exemplu chinga aia neagra (din pozele lui @misca) e destul de firava (cel putin incuietoarea aia). e drept ca in caz de nevoie (ca sa iesi din zapada, sau din ceva sant cu noroi) probabil ca rezista, 1 - 2 utilizari..... intreb fiindca ma gandesc serios sa-mi fac si eu niste "piese" de astea (macar asa un set de vreo 4 sa am sa pun pe roti in caz de nevoie), dar sincer nu-s convins de durabilitatea lor....daca vreau sa fac un drum iarna cu ele sa zicem 10-12-15 km prin zapada, poate si gheata, nu-s convins ca ar rezista. ati incercat asa ceva (drumuri mai lungi) cu ele? :tk "Explore.Dream.Discover."-Mark Twain cele mai bune lucruri din viata mea: http://picasaweb.google.com/olivia.iris.stoian :n1 "my precioussssss" :jp1: http://picasaweb.google.com/stoian.l.m :bannana Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Tudor Tanase Postat Ianuarie 13, 2012 Partajează Postat Ianuarie 13, 2012 Re: Lanturi offroad practice Pina la urma misca si cu mine iesim cu ceva solutii cit de cit eficiente, zic eu. Eu de incercat nu le-am incercat inca dar zic ca daca aia le vind in US chiar rele n-or fi. Cea mai slaba piesa e chinga si/sau intinzatoarea, dar pe de alta parte "in utilizare normala" prea multa forta n-o fi pe ele. Uita-te ce ofera astia: http://insta-chain.com/ si astia http://rud.com/en-us/produkte/schneeketten/rotogrip.html Aici lantul nici macar nu e tinut pe roata, ci doar aruncat de forta centrifuga in fata rotii. Oricum, inlocuitoare pentru lanturi offroad decente (gen heavy duty mud chains), sau pentru mers 100km pe zapada pe sosea NU SINT. Dar de tinut in masina pentru cind te impotmolesti eu cred ca sint super suficiente. Cind uitam sa ne jucam incepem sa imbatrinim... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Tudor Tanase Postat Ianuarie 13, 2012 Partajează Postat Ianuarie 13, 2012 Re: Lanturi offroad practice @misca: Salutare! Apropo de versiunea "lenesa": pune mai 2-3 lanturi ca sa obii o eficienta mai buna. ceva de genul asta: [ATTACH=CONFIG]128062[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]128063[/ATTACH] Cu cat cresti numarul de lanturi, cu atat e mai eficient. Bafta! Mersi deasemenea! Ma gindesc eu, daca cele 2 lanturi sint lipite unul de altul oare ce diferenta or face? Macar daca sint la citiva cm unul de altul cum le-ai pus tu initial (si americanii :h5) atunci cred ca ajuta ceva. Ma gindesc sa iau ceva platbanda sa pot pune 2-3 in paralel. Am ochit si ceva clichete mai acatarii pe ebay... Daca gasesc cam buckles de alea cum ai pus tu asi face si citeva "light duty" pentru Mazda 6 ca trag citeodata jetskiul dupa ea si cu tractiune fata e foarte interesant (jenant :ang2) de tras peridocul in sus pe iarba Cind uitam sa ne jucam incepem sa imbatrinim... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
cos Postat Ianuarie 13, 2012 Partajează Postat Ianuarie 13, 2012 Re: Lanturi offroad practice Folosesc in mod curent chingi si intinzatoare asemanatoare , daca nu chiar identice . De rezistenta nu poate fi vorba , in nici un caz , si exploatarea ideala in care pot fi utilizate sistemele expuse mai sus nu prea e regasita in viata reala . Sistemele de lanturi rotative sint la mare distanta de subiect . Una din cele mai fericite situatii e sa fie aruncate de pe roata fara sa avarieze nimic , dar cum sint montate prin janta e destul de posibil sa se infasoare in spatele rotii si sa atinga o conducta/racord de frina . Chiar si lanturile integral metalice , de tip carcasa au tendinta de deplasare de pe pozitia de montaj , deci forte sint destule , chiar si pentru a deteriora anvelopa cu una din partile metalice de pe lateral . ... sa fim corecti pana la capat ! Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul ! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
l_stoian79 Postat Ianuarie 13, 2012 Partajează Postat Ianuarie 13, 2012 Re: Lanturi offroad practice @cos: e clar ca un lant care imbraca roata complet e mai rezistent decat astea care le prinzi cu chingi prin janta. in schimb, sistemul asta cu chingi are un mare avantaj in opinia mea: poti sa montezi doar 1 sau 2 chingi de astea, nu neaparat 4 sau cate incap pe roata. avantajul e vizibil atunci cand esti bagat in zapada sau noroi pana la osie....atunci sa vezi distractie incercand sa pui un lant de ala "intreg".... unul de asta cu chinga il pui deasupra noroiului sau zapezii si ai sanse sa iesi de acolo (nu neaparat 100%, dar oricum mai mari decat fara lant). asta e singurul avantaj real care-l vad la sistemul asta....mai e avantajul gabaritului/greutatii care e mai redus decat la lanturile care imbraca roata dar asta e relativ. am sa incerc si eu sa-mi fac un set de lanturi de astea ptr weekend-ul viitor cand ma duc la zapada. :banana "Explore.Dream.Discover."-Mark Twain cele mai bune lucruri din viata mea: http://picasaweb.google.com/olivia.iris.stoian :n1 "my precioussssss" :jp1: http://picasaweb.google.com/stoian.l.m :bannana Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
misca Postat Ianuarie 13, 2012 Autor Partajează Postat Ianuarie 13, 2012 (editat) Re: Lanturi offroad practice Chestiile alea de le-am pus in postul #6 sunt mici si se gasesc in toate supermarket-urile. Intradevar sunt firave. Sunt de unica sau dubla folosinta in teren. In schimb rusii le folosesc in mod curent pentru autoturisme mici, pe strada, si rezista ok. Sunt asa ieftine ca poti sa iei vreo 10 de rezerva, si le poti inlocui pe loc. Eu am luat ceva asemanator: Link pe ebay Doar ca ale mele sunt de 35mm si din specificatiile tehnice reiese ca rezista la 700kg (sunt destul de mari fata de cele de 25mm - 250Kg) Sistemul de inchidere e bun, odata inchis, chinga nu mai luneca deoarece dintisorii aia se infig si mai tare in chinga daca e intinsa. Chinga de 35mm e de vreo 4 ori mai groasa decat la astea de mai sus. Nici o sansa se sa rupa. Daca le strangi bine, nu ai nici un joc a lantului pe roata, stau foarte fixe. Asta am testat. Se recoamnda ca daca vrei sa mergi cu ele, verifici si le mai strangi la 100-200 m de la plecare. Apoi din 3-5 Km le mai verifici. Pe zapada si namol tin sigur, pe pietre probabil ar putea aparea unele probleme. Trebuie testate. Cand o sa-mi repar masina o sa fac mai multe teste, o sa fac si filmulete, si va spun mai exact ce si cum. Se va intampla intr-o luna - doua probabil. Daca e vre-un doritor din bucuresti de testat, in acest weekend o sa mai fac un set de cel putin 6 buc si i-l dau la testat. Editat Ianuarie 14, 2012 de misca Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
zep Postat Ianuarie 13, 2012 Partajează Postat Ianuarie 13, 2012 Re: Lanturi offroad practice eu vad zilnic oameni care nu au avut acces la net in viata lor, care folosesc metoda asta , insa mult mai simpla si mai eficienta. pur si simplu taie o bucata de lant pe care il baga prin gaura jantei si o inchid la capat cu un surub, fara chinga fara clichet 4-5 lanturi pe fiecare roata si sigur nu se desprind nu se misca, etc asta daca nu ai jante de 2 mii de euro pt ca inevitabil se zgarie Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
misca Postat Ianuarie 13, 2012 Autor Partajează Postat Ianuarie 13, 2012 (editat) Re: Lanturi offroad practice @misca: Mersi deasemenea! Ma gindesc eu, daca cele 2 lanturi sint lipite unul de altul oare ce diferenta or face? Macar daca sint la citiva cm unul de altul cum le-ai pus tu initial (si americanii :h5) atunci cred ca ajuta ceva. Ma gindesc sa iau ceva platbanda sa pot pune 2-3 in paralel. Am ochit si ceva clichete mai acatarii pe ebay... Daca gasesc cam buckles de alea cum ai pus tu asi face si citeva "light duty" pentru Mazda 6 ca trag citeodata jetskiul dupa ea si cu tractiune fata e foarte interesant (jenant :ang2) de tras peridocul in sus pe iarba Eu cred ca ceva de genul asta pentru masina mica sunt super suficiente. Cu o banda mai groasa sa se blocheze mai bine incuietoarea. 2 lanturi, chiar daca se impletesc, se infig mai mult. Poti sa testezi inainte sa te apuci sa iei materiale. Eu iti recomand sa le faci ca la "carte" cu 2 lanturi despartite de surub, cu catarame de 20-25mm, respectiv banda de 20-25mm. E pacat sa-ti sara si sa-ti indoaie ceva :) Cu 2 lanturi ai posibilitatea sa mai pui suruburi pe parcurs sa le tina distantate. O sa fac niste poze diseara. Foarte important: la capat folosesti piulita atoblocanta (are o bucata de plastic care impiedica desfacerea piulitei de pe surub) Editat Ianuarie 14, 2012 de misca Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Cristian1 Postat Ianuarie 13, 2012 Partajează Postat Ianuarie 13, 2012 Re: Lanturi offroad practice eu vad zilnic oameni care nu au avut acces la net in viata lor, care folosesc metoda asta , insa mult mai simpla si mai eficienta. pur si simplu taie o bucata de lant pe care il baga prin gaura jantei si o inchid la capat cu un surub, fara chinga fara clichet 4-5 lanturi pe fiecare roata si sigur nu se desprind nu se misca, etc asta daca nu ai jante de 2 mii de euro pt ca inevitabil se zgarie Are un vecin pe ARO 10, montate pe spate si cand e zapada le monteaza. Dar ma gandesc ca nu pe toate masinile merg puse direct lant si cu surub pentru ca pe fata la unele masini o sa frece in etrier sau aparatoarea aia de tabla... In schimb cred ca merg bine pe cele 4x4 sau cu tractiune pe spate pentru ca acolo este loc pentru lant ... Off-Road in Waldland Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
ssrli Postat Ianuarie 13, 2012 Partajează Postat Ianuarie 13, 2012 Re: Lanturi offroad practice eu vad zilnic oameni care nu au avut acces la net in viata lor, care folosesc metoda asta , insa mult mai simpla si mai eficienta. pur si simplu taie o bucata de lant pe care il baga prin gaura jantei si o inchid la capat cu un surub, fara chinga fara clichet 4-5 lanturi pe fiecare roata si sigur nu se desprind nu se misca, etc asta daca nu ai jante de 2 mii de euro pt ca inevitabil se zgarie Urma sa zic ca e apa calda reinventata, cand eram mic am vazut solutia aplicata pe tractoare. Putine la numar si se lasa cu socuri la trecerea de la aderent (lant) la lipsa de aderenta, care numai bune nu sunt. '02 WG CRD - EGR delete '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
misca Postat Ianuarie 13, 2012 Autor Partajează Postat Ianuarie 13, 2012 Re: Lanturi offroad practice Revin cu niste poze, scuze calitatea, sunt facute cu telefon. Cam asa arata catarama si banda: Se mai pot lega lanturile cu 1-2 suruburi intermediare: Se pot pune suruburi mai lungi ca sa pui 3-4 lanturi pe o legatura: Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
misca Postat Ianuarie 13, 2012 Autor Partajează Postat Ianuarie 13, 2012 (editat) Re: Lanturi offroad practice Daca ai suficiente bratari poti sa le combini sa faci lanturi de tip romb: La roata mea trebuie 8 bucati ca sa faci o constructie completa. Insa daca vrei sa le folosesti in romb tre sa le masori bine dupa dimensiunea rotii si le lasi in cofiguratia romb. Si evident, janta trebuie sa permita sa pui atatea bratari. Cand o sa am mai multe facute o sa incerc sa "imbrac" o roata cu janta in configuratia asta. Problema mea mare e ca sunt cam greu de cusut(e banda destul de groasa), si lenea e cam mare :) Dar ma mai chinui, si daca le fac cu banda groasa sper sa tina bine. Editat Ianuarie 14, 2012 de misca Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
misca Postat Ianuarie 14, 2012 Autor Partajează Postat Ianuarie 14, 2012 (editat) Re: Lanturi offroad practice Unul din testele cu prima versiune de lanturi care au zala mica. http://www.youtube.com/watch?v=1EjCAqSn34s Cand o sa fac teste cu lanturile actuale si in conditii mai grele o postez filmulete(nu cred ca prea curand). Editat Ianuarie 14, 2012 de misca Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
frontera_arad Postat Ianuarie 14, 2012 Partajează Postat Ianuarie 14, 2012 Re: Lanturi offroad practice Salutare.Cum se numesc blocantele alea de pe chingi si de unde le-ai luat si la ce bani. Multumesc anticipat Opel frontera sport c20ne 1994 Viata am primit-o cadou,de aceea sa nu o lasam sa treaca degeaba. Enjoy THIS day because tomorrow don't exist and yesterday is the past Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
misca Postat Ianuarie 14, 2012 Autor Partajează Postat Ianuarie 14, 2012 (editat) Re: Lanturi offroad practice Se numesc catarame (cam buckle) le-am luat de la o cunostinta de la firma de transport care a apelat la unii care le aduc/confectioneaza accesorii pentru TIR-uri - 10 lei bucata. Pe ebay am gasit doar de 25mm Lant 6mm cu zala mare - piata obor bucuresti - 10lei/m Surub de 8.8mm + 2 piulite simple + 1 autoblocanta + 4 saibe - piata obor bucuresti - 2.5 lei Banda 35mm - piata obor bucuresti - 1.5 lei m Ata sintetica de plyester pentru cizmarie - articole marochinarie obor - 4 lei Ace mai mari - obor - 5 lei Pentru 8 bratari iti trebuie: 8 catarame 16 set-uri surub&piulite 6.5m lant (taiate in bucati de ) 8m banda ata, ace, chei de 17 si muuulta rabdare la cusut. Pe viitor, daca ies bine la testare, vreau sa ma apuc sa fac mai multe si sa le vand, asa ca asta e cam maxim-ul de informatie care pot sa ti-l dau. Bafta. Editat Ianuarie 14, 2012 de misca Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
ssrli Postat Ianuarie 15, 2012 Partajează Postat Ianuarie 15, 2012 Re: Lanturi offroad practice Daca ai suficiente bratari poti sa le combini sa faci lanturi de tip romb: [ATTACH=CONFIG]128113[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]128112[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]128114[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]128115[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]128116[/ATTACH] La roata mea trebuie 8 bucati ca sa faci o constructie completa. Insa daca vrei sa le folosesti in romb tre sa le masori bine dupa dimensiunea rotii si le lasi in cofiguratia romb. Si evident, janta trebuie sa permita sa pui atatea bratari. Cand o sa am mai multe facute o sa incerc sa "imbrac" o roata cu janta in configuratia asta. Problema mea mare e ca sunt cam greu de cusut(e banda destul de groasa), si lenea e cam mare :) Dar ma mai chinui, si daca le fac cu banda groasa sper sa tina bine. Astea arata genial :br '02 WG CRD - EGR delete '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
doru_constantiniu Postat Ianuarie 28, 2012 Partajează Postat Ianuarie 28, 2012 Re: Lanturi offroad practice Arata ele cum arata, dar cam greu de montat daca roata nu e in sufragerie. Oricum, prima idee e buna, ca o solutie de urgenta. Varianta cu chinga e buna la jantele de aluminiu, ca sa nu se zgarie, dar la o janta de tabla, daca bagi o chinga printr-o gaura din janta, chinga va freca acolo si se va rupe in scurt timp. La jantele de tabla e mai buna solutia cu lant dintr-o bucata, prins cu surub, saibe si piulita. Solutia aceasta e folosita des si la camioane. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
danciucu Postat Ianuarie 29, 2012 Partajează Postat Ianuarie 29, 2012 Re: Lanturi offroad practice Arata ele cum arata, dar cam greu de montat daca roata nu e in sufragerie. Corect ! Varianta cu chinga e buna la jantele de aluminiu, ca sa nu se zgarie, dar la o janta de tabla, daca bagi o chinga printr-o gaura din janta, chinga va freca acolo si se va rupe in scurt timp. Din probele facute , nici macar usoare urme de uzura nu se vad, daramite rupere in scurt timp.. XJ '96 2.5i, WJ '00 4.7 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Postări Recomandate