Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

BFG MT km3

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • BFG MT km3

    Servus!

    BF Goodrich Mud Terrain KM3 este o noua intrare in nisa off-road.
    Ceva pareri? Are cineva pe masina?

    Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	BFG MT KM3.png 
Afișări:	1 
Mărime:	451,0 KB 
ID:	1042575Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	BFGoodrich-Mud-Terrain-T-A-sup-KM3-sup_home_background_md.png 
Afișări:	1 
Mărime:	494,5 KB 
ID:	1042576
    Ultima editare de cmarin; 24.nov.2018, 18:59.

  • #2
    Re: BFG MT km3

    :))) , MT-urile BFG , devin cu fiecare model tot mai soft se pare . Cineva a avut modelul 1 zice ca 2 e mai slab. Iar asta al treilea imi pare cel mai cuminte dintre toate . Tocmai ce am venit de la padure de cateva ore. Unde dai de verticale urate si noroi , eventual cu pietre si ravene , toata ideea de MT cred ca e o gluma proasta. Trebuie anvelope serioase : simex , boger , tractoare , trepadoare etc ...
    Nissan Terrano R20 Panzer II BFG MT
    Nissan Patrol Y61 Panzer IV BFG MT
    Natura si aventura

    Comentariu


    • #3
      Re: BFG MT km3

      E un compromis acceptabil. Nu exceleaza pe noroi, zapada, macadam sau asfalt.

      KM2 cu DOT 2014 erau interesante ca aveau marcajul M+S pe ele si scapai de nisti discutii inutile cu militieni.

      L.E. Anvelopa dedicata e recomandata iar lantul RUD e sfant pe zapada, gheata...si altele!
      Ultima editare de nessum; 24.nov.2018, 22:22.
      Toyota LJ 70
      Transsylvania Off Road Club
      www.helpdani.eu

      Comentariu


      • #4
        Re: BFG MT km3

        Da KM3 nu mai au pe ele marcajul M+S ?
        Nissan Terrano R20 Panzer II BFG MT
        Nissan Patrol Y61 Panzer IV BFG MT
        Natura si aventura

        Comentariu


        • #5
          Re: BFG MT km3

          Postat în original de Irod Vezi post
          Da KM3 nu mai au pe ele marcajul M+S ?
          Din 2015, nici un MT pentru Europa nu mai are M+S!
          It's not a "Jeep thing" it's the real thing ....LAND ROVER !

          Comentariu


          • #6
            Re: BFG MT km3

            KM3 asta seamana izbitor de mult cu asta de la Maxxis:



            MK1 e net este peste KM2 asa cum cred ca KM3 e sub KM2 ...ce urmeaza?
            Anvelope MT cu aspect de AT?
            consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

            Comentariu


            • #7
              Re: BFG MT km3

              Postat în original de teddybear Vezi post
              Din 2015, nici un MT pentru Europa nu mai are M+S!

              INSA Turbo special track ( simexu de la INSA) cumparate acum 3 luni are M+S.

              Am inteles ca exista ceva mijloace de imprimare "pe naspa" cu simbolul M+S , voi ati auzit de asa ceva pana acum ?
              Nissan Terrano R20 Panzer II BFG MT
              Nissan Patrol Y61 Panzer IV BFG MT
              Natura si aventura

              Comentariu


              • #8
                Re: BFG MT km3

                Postat în original de Irod Vezi post
                INSA Turbo special track ( simexu de la INSA) cumparate acum 3 luni are M+S.

                La resapate, depinde ce simboluri a avut guma "suport"! N-are nici o legatura cu banda de rulare care se adauga la resapare! Cat despre "calitatile" unei gume resapate, sper ca glumesti!
                Credeam ca macar atata lucru ai invatat si tu...
                It's not a "Jeep thing" it's the real thing ....LAND ROVER !

                Comentariu


                • #9
                  Re: BFG MT km3

                  Postat în original de teddybear Vezi post

                  La resapate, depinde ce simboluri a avut guma "suport"! N-are nici o legatura cu banda de rulare care se adauga la resapare! Cat despre "calitatile" unei gume resapate, sper ca glumesti!
                  Credeam ca macar atata lucru ai invatat si tu...
                  Ehe am invatat n-am invatat , treaba e ca daca mergi regulamentar ( 50 in localitate , maxim 90 afara ) eu zic ca sunt safe si pe vreme de iarna.
                  Nissan Terrano R20 Panzer II BFG MT
                  Nissan Patrol Y61 Panzer IV BFG MT
                  Natura si aventura

                  Comentariu


                  • #10
                    Re: BFG MT km3

                    Uau! Sunt suprins de cat de uzitate sunt aceste anvelope, pana in acest moment. Incat am aflat si pareri extra! Am aflat si de de M+S pe resapate, fara a crea un alt topic. Real succes!

                    Comentariu


                    • #11
                      Re: BFG MT km3

                      Da de simbol M + S lipit pe naspa ( nu stiu cum se poate face ) nu a auzit nimeni ?
                      Este posibil sau sunt doar abureli ?
                      Nissan Terrano R20 Panzer II BFG MT
                      Nissan Patrol Y61 Panzer IV BFG MT
                      Natura si aventura

                      Comentariu


                      • #12
                        Re: BFG MT km3

                        Mai nou așa se procedează pe acest forum? Se poluează un topic și totul e regula?

                        Comentariu


                        • #13
                          Re: BFG MT km3

                          Postat în original de Irod Vezi post
                          Da de simbol M + S lipit pe naspa ( nu stiu cum se poate face ) nu a auzit nimeni ?
                          Este posibil sau sunt doar abureli ?
                          Colegule, nu crezi ca ar trebui sa îți faci un topic pentru a afla răspunsul ce îl doresti?

                          Comentariu


                          • #14
                            Re: BFG MT km3

                            BFG (si mai sunt si altele, gen General, Goodyear), vin cu niste MT-uri mai cuminti sau AT-uri mai obraznice, depinde cum vrei sa o iei. Ideea e de a impaca atat mersul pe asfalt, cat si in afara lui, cu o anvelopa cat mai ok, prin consum, zgomot, franare, aderenta, etc. Cu alte cuvinte, asa cum exista "all seasons", cred ca se vor un fel de "all roads"; unele cu veleitati mai bune in teren accidentat, decat AT standard. In niciun caz nu sunt la nivel de Simex, in caz ca vrei sa bagi masina prin cine stie ce coclauri si noroaie.

                            Mi se pare ca exista MT cu M+S si dupa 2015. Sunt unele scapari.

                            In procesul de reinnoire, la resapate se "redecoreaza" si banda laterala (venind si cu stanta M+S). Cel putin la unele.

                            Privind aplicarea unui M+S pe naspa... Nu e o solutie excelenta, dar cred ca merge. Facuta o bucata de platband, rotunjita la colturi si cu un M+S aprofundat sau reliefat in mijloc, pe care sa o incingi si sa o presezi finut pe anvelopa. Nu cred ca o sa acorde prea multa atentie vreun agent de circulatie, sa vada cat de profi este.

                            Comentariu


                            • #15
                              Re: BFG MT km3

                              Postat în original de cmarin Vezi post
                              Mai nou așa se procedează pe acest forum? Se poluează un topic și totul e regula?
                              Nu, nu e in regula ...Colegule insa daca te uiti in topic nici un raspuns un are legatura cu intrebarea ta (poate asa ..."tangential" postul meu in care fac observatia ca profilul de la BFG seamana cu cel de la Maxxis.)

                              Anvelopa de care vorbesti tu e lansata anul asta in iunie si s-ar putea sa nu gasesti recenzii decat undeva dupa primele luni 2019 dat fiind faptul ca o anvelopa produsa de BFG ajunge in Romania in medie cam la 6 luni dupa ce iese de pe banda. Ptr a ii ierta pe colegii care au "spamat" topicul incerc sa traduc un articol foarte interesant (comparatie cu KM2) de pe unul din forumurile de profil de afara pe care le urmaresc.

                              BFG KM3 specificatii:
                              Dimensiune etalon: 35×12.50×17.
                              Latime janta pe care se pot monta: 8″ - 11″
                              Capacitate descarcare greutate: E (mai bune pe incarcare)
                              Presiune maxima PSI: 75 (5 bari)
                              Viteza maxima: up to 160km/h
                              Greutate: 75lbs. (34kg)

                              Old KM2 specificatii:
                              Dimensiune etalon: 35×12.50×17
                              Latime janta pe care se pot monta: 8″ to 11″
                              Capacitate descarcare greutate: D
                              Presiune maxima PSI: 50 (3.5 bari)
                              Viteza maxima: up to 160km/h
                              Greutate: 68lbs. (30.80kg)

                              Grila "descarcare greutate pe roata"
                              Load Range Ply Rating Abbreviated Maximum Load Pressure
                              B 4 B 35 psi (240 kPa)***
                              C 6 C 50 psi (350 kPa)***
                              D 8 D 65 psi (450 kPa)***
                              E 10 E 80 psi (550 kPa)***
                              F 12 F 95 psi (650 kPa)***

                              Ce ar mai fi de adaugat:
                              1. KM3 are mai multe ranforsari pe lateral dar in acelasi timp exista diferenta si de latime (masurile sunt in inch, 1inch=2.54cm)

                              Comparatie latime:





                              Comparatie pe talon inaltime si ranforsare:





                              2. distanta intre pliuri conform imaginilor atasate





                              Sper sa va foloseasca informatiile.
                              consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

                              Comentariu

                              Procesare...
                              X

                              Sqreen | Runtime Application Protection