Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

BFG MT km3


cmarin

Postări Recomandate

Re: BFG MT km3

 

:))) , MT-urile BFG , devin cu fiecare model tot mai soft se pare . Cineva a avut modelul 1 zice ca 2 e mai slab. Iar asta al treilea imi pare cel mai cuminte dintre toate . Tocmai ce am venit de la padure de cateva ore. Unde dai de verticale urate si noroi , eventual cu pietre si ravene , toata ideea de MT cred ca e o gluma proasta. Trebuie anvelope serioase : simex , boger , tractoare , trepadoare etc ...

Nissan Terrano R20 Panzer II BFG MT

Nissan Patrol Y61 Panzer IV BFG MT

Natura si aventura

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: BFG MT km3

 

E un compromis acceptabil. Nu exceleaza pe noroi, zapada, macadam sau asfalt.

 

KM2 cu DOT 2014 erau interesante ca aveau marcajul M+S pe ele si scapai :top de nisti discutii inutile cu militieni. :1100643094:

 

L.E. Anvelopa dedicata e recomandata iar lantul RUD e sfant pe zapada, gheata...si altele! :dr2

Editat de nessum

Toyota LJ 70

Transsylvania Off Road Club

www.helpdani.eu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: BFG MT km3

 

Da KM3 nu mai au pe ele marcajul M+S ?

 

Din 2015, nici un MT pentru Europa nu mai are M+S!

It's not a "Jeep thing" it's the real thing ....LAND ROVER ! icona%20(200).gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: BFG MT km3

 

KM3 asta seamana izbitor de mult cu asta de la Maxxis:

 

attachment.php?attachmentid=291465&d=1543137190

 

MK1 e net este peste KM2 asa cum cred ca KM3 e sub KM2 ...ce urmeaza?

Anvelope MT cu aspect de AT? :ha:

consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: BFG MT km3

 

Din 2015, nici un MT pentru Europa nu mai are M+S!

 

 

INSA Turbo special track ( simexu de la INSA) cumparate acum 3 luni are M+S.

 

Am inteles ca exista ceva mijloace de imprimare "pe naspa" cu simbolul M+S , voi ati auzit de asa ceva pana acum ?

Nissan Terrano R20 Panzer II BFG MT

Nissan Patrol Y61 Panzer IV BFG MT

Natura si aventura

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: BFG MT km3

 

INSA Turbo special track ( simexu de la INSA) cumparate acum 3 luni are M+S.

 

:ha::ha::ha:

La resapate, depinde ce simboluri a avut guma "suport"! N-are nici o legatura cu banda de rulare care se adauga la resapare! Cat despre "calitatile" unei gume resapate, sper ca glumesti!

Credeam ca macar atata lucru ai invatat si tu...:wink:

It's not a "Jeep thing" it's the real thing ....LAND ROVER ! icona%20(200).gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: BFG MT km3

 

:ha::ha::ha:

La resapate, depinde ce simboluri a avut guma "suport"! N-are nici o legatura cu banda de rulare care se adauga la resapare! Cat despre "calitatile" unei gume resapate, sper ca glumesti!

Credeam ca macar atata lucru ai invatat si tu...:wink:

 

Ehe am invatat n-am invatat , treaba e ca daca mergi regulamentar ( 50 in localitate , maxim 90 afara ) eu zic ca sunt safe si pe vreme de iarna.

Nissan Terrano R20 Panzer II BFG MT

Nissan Patrol Y61 Panzer IV BFG MT

Natura si aventura

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: BFG MT km3

 

Da de simbol M + S lipit pe naspa ( nu stiu cum se poate face ) nu a auzit nimeni ?

Este posibil sau sunt doar abureli ?

 

Colegule, nu crezi ca ar trebui sa îți faci un topic pentru a afla răspunsul ce îl doresti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: BFG MT km3

 

BFG (si mai sunt si altele, gen General, Goodyear), vin cu niste MT-uri mai cuminti sau AT-uri mai obraznice, depinde cum vrei sa o iei. Ideea e de a impaca atat mersul pe asfalt, cat si in afara lui, cu o anvelopa cat mai ok, prin consum, zgomot, franare, aderenta, etc. Cu alte cuvinte, asa cum exista "all seasons", cred ca se vor un fel de "all roads"; unele cu veleitati mai bune in teren accidentat, decat AT standard. In niciun caz nu sunt la nivel de Simex, in caz ca vrei sa bagi masina prin cine stie ce coclauri si noroaie.

 

Mi se pare ca exista MT cu M+S si dupa 2015. Sunt unele scapari.

 

In procesul de reinnoire, la resapate se "redecoreaza" si banda laterala (venind si cu stanta M+S). Cel putin la unele.

 

Privind aplicarea unui M+S pe naspa... Nu e o solutie excelenta, dar cred ca merge. Facuta o bucata de platband, rotunjita la colturi si cu un M+S aprofundat sau reliefat in mijloc, pe care sa o incingi si sa o presezi finut pe anvelopa. Nu cred ca o sa acorde prea multa atentie vreun agent de circulatie, sa vada cat de profi este.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: BFG MT km3

 

Mai nou așa se procedează pe acest forum? Se poluează un topic și totul e regula?

 

Nu, nu e in regula ...Colegule insa daca te uiti in topic nici un raspuns un are legatura cu intrebarea ta (poate asa ..."tangential" postul meu in care fac observatia ca profilul de la BFG seamana cu cel de la Maxxis.)

 

Anvelopa de care vorbesti tu e lansata anul asta in iunie si s-ar putea sa nu gasesti recenzii decat undeva dupa primele luni 2019 dat fiind faptul ca o anvelopa produsa de BFG ajunge in Romania in medie cam la 6 luni dupa ce iese de pe banda. Ptr a ii ierta pe colegii care au "spamat" topicul incerc sa traduc un articol foarte interesant (comparatie cu KM2) de pe unul din forumurile de profil de afara pe care le urmaresc.

 

BFG KM3 specificatii:

Dimensiune etalon: 35×12.50×17.

Latime janta pe care se pot monta: 8″ - 11″

Capacitate descarcare greutate: E (mai bune pe incarcare)

Presiune maxima PSI: 75 (5 bari)

Viteza maxima: up to 160km/h

Greutate: 75lbs. (34kg)

 

Old KM2 specificatii:

Dimensiune etalon: 35×12.50×17

Latime janta pe care se pot monta: 8″ to 11″

Capacitate descarcare greutate: D

Presiune maxima PSI: 50 (3.5 bari)

Viteza maxima: up to 160km/h

Greutate: 68lbs. (30.80kg)

 

Grila "descarcare greutate pe roata"

Load Range Ply Rating Abbreviated Maximum Load Pressure

B 4 B 35 psi (240 kPa)***

C 6 C 50 psi (350 kPa)***

D 8 D 65 psi (450 kPa)***

E 10 E 80 psi (550 kPa)***

F 12 F 95 psi (650 kPa)***

 

Ce ar mai fi de adaugat:

1. KM3 are mai multe ranforsari pe lateral dar in acelasi timp exista diferenta si de latime (masurile sunt in inch, 1inch=2.54cm)

 

Comparatie latime:

 

attachment.php?attachmentid=291526&d=1543242556

 

attachment.php?attachmentid=291525&d=1543242556

 

Comparatie pe talon inaltime si ranforsare:

 

attachment.php?attachmentid=291523&d=1543242556

 

attachment.php?attachmentid=291524&d=1543242556

 

2. distanta intre pliuri conform imaginilor atasate

 

attachment.php?attachmentid=291521&d=1543242322

 

attachment.php?attachmentid=291522&d=1543242322

 

Sper sa va foloseasca informatiile.

consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: BFG MT km3

 

Pai... sa fim on topic...

Intentionezi sa iti achizitionezi modelul asta ?

 

Daca intentionezi sa iti iei anvelope, spune si cam ce ai vrea sa faci cu ele. Daca vrei sa te bagi prin noroaie, paduri si coclauri grave, atunci oricare din BFG alea o sa fie o dezamagire. Tu o sa invarti rotile in loc, iar simexurile (inclusiv toate resapatele) o sa treaca pe langa tine. Nu exista sa faca fata mai bine decat anvelopele cu profil dedicat (simex, bogger, etc).

 

Daca vrei ceva de compromis, sunt ok, dar foarte posibil ca la banii de BFG sa gasesti altele mai ieftine si mai bune. Intr-o situatie de genul, eu cred ca as alege Goodyear Duratrac, nu BFG.

 

Mai on-topic de atat n-am cum sa fiu. Iar cand vor exista utilizatori ce folosesc KM3, parerile nu stiu cat te vor ajuta, daca scopurile difera. Orice "x"% folosit in teren sau pe asfalt contribuie la parerea fiecaruia vizavi de propriile anvelope.

 

Per total, sunt "niste alte" anvelope. De principiu, in functie de ce doresti de la ele, intai studiezi profilul, iar apoi te interesezi de calitate/fiabilitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: BFG MT km3

 

bfg km3 au marcaj m+s, pe asfalt silențioase, descarcă dacă le dai turație

 

De cand le folosesti, in ce conditii si ce dimensiune?

It's not a "Jeep thing" it's the real thing ....LAND ROVER ! icona%20(200).gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: BFG MT km3

 

Pe ce masina le-ai montat?

 

KM3 arata foarte cool, trebuie sa recunoastem. Am gasit o comparatie intre vechiul model si cel nou in filmul de mai jos:

 

[video=youtube;uqV5PDFiV-E]

 

Ele sunt foarte bune probabil in mediile cu noroi ocazional si in niciun caz in lutul Romanesc. La noi se stie, exista doar doua categorii de anvelope de offroad intre care poti alege: Simex/Booger si restul. Din pacate insa MT-urile, inclusiv KM3, intra in categorin "restul", iar asta o demonstreaza insasi filmuletul de sus in care nu vedem prea mult noroi.

 

Cum insa majoritatea dintre noi avem doua sau mai multe masini din care una este de offroad iar alta de softroad, vom cauta probabil acest gen de cauciucuri pentru cea de-a doua masina :h5

 

Ar mai fi de urmaarit si reviewul asta, in care KM3 sunt foarte mult laudate... dar stiu siu eu, daca noroiul american o fi la fel ca cel romanesc? :grin:

 

Editat de Astral

Va salut !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: BFG MT km3

 

KM3 arata foarte cool, trebuie sa recunoastem. Am gasit o comparatie intre vechiul model si cel nou in filmul de mai jos:

 

[video=youtube;uqV5PDFiV-E]

 

Ele sunt foarte bune probabil in mediile cu noroi ocazional si in niciun caz in lutul Romanesc. La noi se stie, exista doar doua categorii de anvelope de offroad intre care poti alege: Simex/Booger si restul. Din pacate insa MT-urile, inclusiv KM3, intra in categorin "restul", iar asta o demonstreaza insasi filmuletul de sus in care nu vedem prea mult noroi.

 

Cum insa majoritatea dintre noi avem doua sau mai multe masini din care una este de offroad iar alta de softroad, vom cauta probabil acest gen de cauciucuri pentru cea de-a doua masina :h5

 

Ar mai fi de urmaarit si reviewul asta, in care KM3 sunt foarte mult laudate... dar stiu siu eu, daca noroiul american o fi la fel ca cel romanesc? :grin:

 

 

Cred ca acum sunt bogger , simex , maxxis trepador bias si restul. Trepador bias se spune ca e super guma de extrem . Nu am, vorbesc din auzite .

Nissan Terrano R20 Panzer II BFG MT

Nissan Patrol Y61 Panzer IV BFG MT

Natura si aventura

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 luni mai târziu...

Am montat de o saptamina pe terracan 31.10,5.15 km3. Fostele cauciucuri km2 au tinut 40.000 km si inca aratau bine asa ca sau vindut. Primele impresii; silentioase on road, consum acceptabil si in off road isi fac bine treaba pentru mt. Nu ai cum sa le compari niciodata cu simexurile in noroi. Recomand.

PS. Au inscriptia M+S.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare