Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Vactan sau Kelfos - Inhibitori de Rugina

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Salut,
    Am un Pajero Mk2 lung, din fericire sta foarte bine la capitolul rugina sasiu.
    Pentru a-l proteja as vrea sa ii fac un tratament cu un inhibitor de rugina fara a demonta caroseria.
    Un sfat daca se poate ce inhibitor sa folosesc? Eu unul ma gandesc la Kelfos. Din ce am citit Kelfos este acelasi lucru cu KELFER +. Am gasit ambele produse pe net, ce recomandati? Legat de cantitatea necesara aplicarii de doua ori, este suficient 1l?
    O zi buna!

    Comentariu


    • Fratilor , eu m-am fript cu Kelfos.

      Anul trecut , cam prin noiembrie (2019) , am smirgaluit pragurile la masina civila golf 4. Am ajuns aproape la luciu metalic dupa care am aplicat Kelfos, am dat un fuler la spray dupa care am aplicat antifon (Antigravel).

      Ma refer la partea pragului care face unghi cu podeaua masinii.

      Astazi, m-am uitat pe sub masina pentru alte dandanale si privirea mi-a fugit si pe la praguri.

      Ce sa vezi, rugina a inviat iar.

      Imi pare asa de rau de timpul si manopera irosita ....
      Fericirea este simpla ... depinde cat de simplu poti sa fi!

      Comentariu


      • Postat în original de albinaru Vezi post
        Fratilor , eu m-am fript cu Kelfos.

        Anul trecut , cam prin noiembrie (2019) , am smirgaluit pragurile la masina civila golf 4. Am ajuns aproape la luciu metalic dupa care am aplicat Kelfos,.
        Frate , tu intelegi ce inseamna CONVERTIZOR DE RUGINA ??? ... PAI DACA AI ELIMINAT RUGINA CU CE VOIAI SA LUCREZE ??? ... nu blama un produs daca nu intelegi despre ce e vorba, Kelfos lucreaza PERFECT in conditiile pentru care a fost creat, am aplicat la toate masinile mele si e performant. Off


        relevant din descrierea produsului:

        " Rugina interactionează cu această emulsie, transformându-se într-un compus chimic negru, foarte rezistent la coroziune, compatibil dupa 18-24 ore de la uscare completă cu vopsele, emailuri, smalturi sau orice alt tip de finisaj, chiar pe bază de solventi(grăsimi, uleiuri sintetice, substanțe alchidice, nitro-alchidice, poliuretanice, epoxidice, produse pe bază de clor-cauciuc etc). ..."
        Ultima editare de sierrafery; 24.ian.2021, 19:43.
        NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

        Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe

        Comentariu


        • Omu a zis ca APROAPE a ajuns la luciul metalic, deci probabil mai era un pic de rugina pe care sa lucreze, dar acum depinde si cat de adanca era rugina, daca era intrata in staturile de fier. Parerea mea ca acele puncte, in care rugina este intrata mai adanc in tabla sunt foarte periculoase. De asemenea, este bine de dat de cel putin 2 ori cu kelfos, lasat sa se usuce si apoi vopsit. Eu am dat cu grund peste kelfos ai apoi cu antifon 2 straturi. Dupa ce s-a uscat antifonul (cred ca la vreo 2 saptamani) personal am dat cu lac peste el pentru a inchide toti porii de la antifon. Au trecut cel putin 3 ierni de atunci, foarte multumit de cum s-a pastrat masina.

          Parerea mea, din experienta, ca un singur strat de Kelfos nu este indeajuns.

          Comentariu


          • Nu am eliminat toata rugina, nici nu s-ar fi putut fara sa fi gaurit tabla.

            Rugina nu a aparut clasic , adica sa umfle tabla.

            A aparut sub forma de pete maronii ce transpareau prin antifon.
            Fericirea este simpla ... depinde cat de simplu poti sa fi!

            Comentariu


            • Am sablat in Octombrie suprafetele acoperite cu rugina la caoseria unui Suzuki Ignis, si am folosit Mipa rostversiegelung pentru a proteja suprafata sablata, provizoriu, de la o zi la alta, pana termin cu totul de sablat. Nu am reusit sa sablez tot, si a ramas peste iarna asa. Unde au fost in toamna pori de rugina ce nu au iesit la prima sablare, a dat iar rugina. Unde tabla a fost curatata definitiv, s-a pastrat curata, aspectul este gri-metalic, exact ca imediat dupa sablare.

              De curand am descoperit Ferdac 1610. Voi continua acum sa sablez, si sa curat defnitiv suprafetele. Are rost ca pe caroseria sablata complet, sa aplic Ferdac inainte de grunduire si vopsire? Oricat de bine ablez, imposibil sa n ramana pori fini cu rugina. Mai ales unde este deja coroziune adanca. Ajuta aplicarea Ferdac?

              Fata de Mipa rostversiegelung, Ferdac face suprafata mai aderenta la gund. Fisa tehnica Ferdac spune ca acesta contine deja grund. Ar mai fi nevoie sa aplic grund?

              Parerea mea este ca e necesara aplicarea cat mai multor straturi cu sisteme diferite. Porii diferitelor sisteme au diametre diferite, si deci, se rupe sistemul de capilare care face posibila patrunderea apei si a oxigenului pana la metal. Fara apa si oxigen, nu se formeaza rugina.

              Multumesc.

              Comentariu


              • Mipa am folosit si eu...apa de ploaie era mai buna.
                Fericirea este simpla ... depinde cat de simplu poti sa fi!

                Comentariu

                Procesare...
                X

                Sqreen | Runtime Application Protection