albinaru Postat Octombrie 12, 2019 Partajează Postat Octombrie 12, 2019 Poblema la masina civila vw 1,4 16 valve. A inceput sa tacane mai mult la rece, la cald se mai atenueaza dar ramane. dupa 2500 ture nu mai aud sau cand reduc. In reprize revine tacanitul .Este ca atunci cand se ating doua metale. Masina merge bine 120 130 km/h, nu fumuie , nu papa ulei, nu pufaie pe la carter. Cat se mai poate merge asa ? Fericirea este simpla ... depinde cat de simplu poti sa fi! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
albinaru Postat Noiembrie 1, 2019 Autor Partajează Postat Noiembrie 1, 2019 Nu s-a mai confruntat nimeni cu asa o problema ? Fericirea este simpla ... depinde cat de simplu poti sa fi! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
vercingetorix Postat Noiembrie 4, 2019 Partajează Postat Noiembrie 4, 2019 Ai schimbat setul motor de curand ? Sau ai demontat/montat vreun piston ? De regula axa pistonului este decalata cam 1 mm sau mai mult (in functie de cilindree) spre stanga axei teoretice a cilindrului (camasii) in sens opus celui de rotatie al motorului pentru reducerea cuplului de basculare al pistonului si micsorarea batailor acestuia pe cilindru. La montaj pistoanele au un ''v'' sau ceva similar stantat pe ele iar varful literei sau al sagetii trebuie sa aiba sensul spre volanta. Altfel, la turatie mare "bate" fusta pistonului. Nascut-crescut in IMS-eu si Tv-eu ! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
albinaru Postat Noiembrie 4, 2019 Autor Partajează Postat Noiembrie 4, 2019 Multumesc foarte mult de raspuns. Motorul este virgin , are vreo 220 tkm. Zgomotul a aparut asa, insidios, de la un tacait isesizabil pana la tacanitul de acum. Fericirea este simpla ... depinde cat de simplu poti sa fi! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
vercingetorix Postat Noiembrie 5, 2019 Partajează Postat Noiembrie 5, 2019 Nasol, vezi sa nu fie "cazut" pistonul in camasa, din pacate pentru asta trebuie sa desfaci motorul. Un mecanic cu experienta da jos baia si vede imediat. Cam rar se poate intampla segmenti rupti si faze d-astea la un vw, dar de cand cu globalizarea nu ne mai miram... Nascut-crescut in IMS-eu si Tv-eu ! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
albinaru Postat Noiembrie 5, 2019 Autor Partajează Postat Noiembrie 5, 2019 Pe la ce mecanici am fost , mi-au scuipat diagnosticul si au zambit, "asa e toate" 1,4 in 16 v. Mi-au zis sa nu ma streses ca motorul poate merge asa mult si bine. NImeni n-a putut spune cat... Fericirea este simpla ... depinde cat de simplu poti sa fi! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
vercingetorix Postat Noiembrie 6, 2019 Partajează Postat Noiembrie 6, 2019 Eu as face o segmentare, nu cred ca va merge prea mult asa si e posibil ca "bataia"sa strice si alte componente. Un set de segmenti si o garnitura de chiulasa nu costa prea mult. Daca ai si o cheie dinamometrica o poti face in regie proprie, eventual sunt tutoriale pe youtube. Nascut-crescut in IMS-eu si Tv-eu ! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
albinaru Postat Noiembrie 6, 2019 Autor Partajează Postat Noiembrie 6, 2019 Parca nu l=as desface. in principiu stiu ce ar trebui insa, practic, pot aparea multe probleme...Incep sa ma gandesc serios la un transplant. Fericirea este simpla ... depinde cat de simplu poti sa fi! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Postări Recomandate