Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Fiat Panda 4x4

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Fiat Panda 4x4

    Salutare,am cumparat un Panda 4x4 1,3 multijet 2007.
    In mod normal trage fata si intra spatele cand patineaza fata.Zilele acestea m-am jucat cu ea in zapada si nici gand sa cupleze spatele,am ramas blocat.
    Am periat net,youtube dar nu reusesc sa inteleg cum functioneaza,nu gasesc documentatie pe net,nimic.Ma gandesc sa scot cardanul,aveti idee daca pot merge fara el,doar cu fața?
    Am ridicat roata fata si apoi spate si cu masina scoasa din viteza roata nu se invarte liber deci pare a fi permanent 4x4.
    Masina va fi folosita ca masina de scoala de soferi deci 4x4 nu este neaparat necesar.
    Conform documentatiei in regim integral consumul ar fi 6,7 si doar fata 5,1 urban.
    Nu m-ar deranja sa redevina functionala dar pentru asta am nevoie de ceva sfaturi,documentatie,orice.
    Daca cineva ma poate ajuta raman dator,multumesc.
    Ultima editare de boggi; 01.feb.2021, 10:00.

  • #2
    Salutare,

    Masina este permanent 4x4 si trage fata 55% si spatele 45%, cu greu mai face transfer cam 5% din putetre pe axe.

    Poti sa-i scoti cardanul si ramai doar cu tractiune fata.

    Daca nu ti-a cuplat spatele ori iti patina cealalta roata dupa spate si nu ti-a dat seama pentru ca nu are LSD pe spate ori ai ceva defectiuni mecanice, pentru ca el fiind permanent 4x4 totul este mecanic nu are legatura cu electronica.

    Eu am asa ceva de 5 ani si nu am avut nici o problema cu partea de 4x4 si nici nu am ramas blocat pe undeva cu ea, compenseaza foarte mult faptul ca este o masina usoara si cu garda inalta.



    Comentariu


    • #3
      Multumrsc pt raspuns.
      Posibil sa nu-mi fi dat seama ca patineaza roata dreapta spate cu toate ca nu cred.
      Daca esti din Bucuresti poate ne vedem sa mai schimbam impresii,pareri,masinuta chiar imi place.
      Pt lucruri serioase mai am o Kia.
      Apropo,cat consuma Panda ta?

      Comentariu


      • #4
        Revin cu noutati,am demontat cardanul pt ca alta optiune nu aveam.Rulmentul praf,huruia puternic,insertia de cauciuc aproape inexistenta.
        Asadar prinderea la jumatate inexistenta.
        Ca atare demontat cardanul si facuta o proba.
        Merge de rupe fara cardan,nici o problema.
        Asadar spatele cupleaza cand fata patineaza puternic din ce am vazut pe youtube,merge absolut normal doar cu fața.
        Buuun.
        Reparatia cardanului costa undeva intre 900-1300 lei,am vorbit deja.
        Implica inlocuirea tamponului la jumatate,centrat,inlocuit capetele de cardan,gen cap de planetara.
        Nu are cruci cardanice ci articulatii planetare.Anul asta il voi repara pentru iarna viitoare,pana atunci probabil voi merge asa si consumul va fi mai mic,sunt curios cu cat mai putin.

        Comentariu

        Procesare...
        X

        Sqreen | Runtime Application Protection