Anunț

Adună
Nici un anunț īncă.

Tubulara de inspiratie MADRAM

Adună
X
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • schneider
    a creat un topic Tubulara de inspiratie MADRAM

    Tubulara de inspiratie MADRAM

    Din septembrie ,m-am apucat de modificat (iarasi!!)masina , de data asta la mine in hala.Scopul: realizarea unei masini cu structura complet tubulara. M-am inspirat din proiectele MADRAM si incepe sa prinda contur.Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMG_9643.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	103,0 KB 
ID:	1029432Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMG_9648.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	89,5 KB 
ID:	1029437Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMG_9647.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	95,8 KB 
ID:	1029436Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMG_9646.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	111,6 KB 
ID:	1029435Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMG_9645.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	123,5 KB 
ID:	1029434Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMG_9644.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	143,4 KB 
ID:	1029433Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMG_9642.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	112,9 KB 
ID:	1029431Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMG_9641.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	118,0 KB 
ID:	1029430

  • sosobum
    a răspuns
    Re: Tubulara de inspiratie MADRAM

    y60...cu blocant spate de fabrica, pe fata ARB.

    Lasă un comentariu:


  • alin-jeep
    a răspuns
    Re: Tubulara de inspiratie MADRAM

    Postat īn original de doctorasu Vezi post
    Puntile pana la urma le ai de la ce?

    La anu ma apuc si eu de un proiect cu sasiul dd la vitara mea.ca m am saturat de planetarele pe fatza si de grupul ala de fonta care bataie in tampoane de zici ca sare si motorul

    NIssan Patrol

    Lasă un comentariu:


  • doctorasu
    a răspuns
    Puntile pana la urma le ai de la ce?

    La anu ma apuc si eu de un proiect cu sasiul dd la vitara mea.ca m am saturat de planetarele pe fatza si de grupul ala de fonta care bataie in tampoane de zici ca sare si motorul
    Ultima editare de Astral; 30.apr.2016, 16:22.

    Lasă un comentariu:


  • sosobum
    a răspuns
    Re: Tubulara de inspiratie MADRAM

    Sa speram ca va fi pe podium anul acesta in campionat.
    Oricum mai sunt teste de facut, macar cateva iesiri.
    Felicitari pentru munca depusa, cea mai "bibilita" masina de offroad din romania.

    Lasă un comentariu:


  • schneider
    a răspuns
    Re: Tubulara de inspiratie MADRAM

    Cu 5oL benzina, roata de rezerva si suport,usi etc... Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMG_0939.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	637,1 KB 
ID:	982872

    Lasă un comentariu:


  • koch marius robert
    a răspuns
    Re: Tubulara de inspiratie MADRAM

    ffffff bine arata !!!!! la cate kg ai ajuns?

    Lasă un comentariu:


  • schneider
    a răspuns
    Re: Tubulara de inspiratie MADRAM

    Masina e aproape gata. A intrat in teste .
    Fișiere atașate

    Lasă un comentariu:


  • romihd
    a răspuns
    Re: Tubulara de inspiratie MADRAM

    Postat īn original de schneider Vezi post
    Din septembrie ,m-am apucat de modificat (iarasi!!)masina , de data asta la mine in hala.Scopul: realizarea unei masini cu structura complet tubulara. M-am inspirat din proiectele MADRAM si incepe sa prinda contur.[ATTACH=CONFIG]236627[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]236632[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]236631[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]236630[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]236629[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]236628[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]236626[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]236625[/ATTACH]
    prinderile la tendoane unde le-ai pus ca nu se vede prea bine
    ai folosit ceva calcule sau doar dupa ochi?
    Ultima editare de Astral; 24.mar.2015, 21:40.

    Lasă un comentariu:


  • larry24
    a răspuns
    Re: Tubulara de inspiratie MADRAM

    facand un calcul amanuntit sigur se va incadra intre 1400 -1500

    Lasă un comentariu:


  • romihd
    a răspuns
    Re: Tubulara de inspiratie MADRAM

    Postat īn original de alin-jeep Vezi post
    Nu mai are teava , a bagat-o toata in ,,cage"
    Chiar toata nu e băgata
    Mai are ceva ceva rezerva , o ranforsare o intaritura se mai găsește tot timpul de facut

    Lasă un comentariu:


  • alin-jeep
    a răspuns
    Re: Tubulara de inspiratie MADRAM

    Nu mai are teava , a bagat-o toata in ,,cage"
    Ultima editare de alin-jeep; 11.mar.2015, 00:01.

    Lasă un comentariu:


  • romihd
    a răspuns
    Re: Tubulara de inspiratie MADRAM

    Daca teava aia e 42,4 ca banuiesc ca asa ai si presa iar teva in varianta ol37cu 2,6 grosime cum se găsește peste tot in Ro are undeva la 2,6 kg pe metru liniar iar dupa cate se vede ai băgat sigur vreo 80-90 de metri iar tabla de un mm are 7,9 kg pe metru pătrat mas mira ca ajungi la kg care speri tu sa aibă dar imposibil nu e iar eu as putea sa vorbesc prostii
    Oricum caroseria arată beton
    Desi sper sa nu dai in bucătaru ce sunt dar tendoanele alea par scurte rau

    Lasă un comentariu:


  • alin-jeep
    a răspuns
    Re: Tubulara de inspiratie MADRAM

    180 de cai frumosi ...minim...maxim

    Cand o sa vedem caii aia frumosi la treaba ?



    P.S. Daca tot vrei sa-l tunezi pune-i electronica si turbina de Seat ,cod motor BAM
    Ultima editare de alin-jeep; 06.mar.2015, 22:02.

    Lasă un comentariu:


  • schneider
    a răspuns
    Re: Tubulara de inspiratie MADRAM

    Va multumesc de aprecieri...
    Sudura va fi MIG-MAG(cu sarma). In momentul de fata este doar "insailata".Urmeaza sa demontez totul de pe ea,sa las doar cadrul pe care sa-l "iau la sudat", dupa care va intra la vopsit. Atunci voi cantari structura si va voi anunta ce greutate are. Personal,estimez in jur de 250-300kg cu toata tabla de pe ea ,parbriz si toate cele...
    Referitor la cum am indoit teava... la mine in atelier,cu o presa hidraulica manuala. Fiecarei bucati de teava,i s-a facut un "sablon" din pexal (e mai usor de modelat), pe care l-am copiat din teava.Partea opusa a fost executata in oglinda,deci au iesit identice. Despre finisaje...ce sa zic... sunt extrem de pretentios la ele. Tin foarte mult la aspectul masinii. Va garantez ca va fi OK.
    Motorizarea: va fi(cel putin de inceput) un motor de Suzuki 2000 16v benzinar (132hp de fabrica) pe care o sa-l "tunez" putin(spre oftica lui Alin ). O sa-l duc undeva la 170-180 de caluti.
    Eu am fost foarte incantat de ce face acest motor,am mare incredere ca va face fata si pe de-asupra este extrem de usor.E imperecheat cu un reductor de samurai cu rapoarte modificate(4.16).

    Lasă un comentariu:

Procesare...
X