Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

L200 - Arcuri spate rupte - solutii?

Adună
X
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • L200 - Arcuri spate rupte - solutii?

    Salutare,
    Am un L200 an 2007 caruia i-am facut o verificare pe partea de mecanica si electrica la reprezentanta.
    Rezultatul e unul lung dar ma opresc la urmatoarele:
    - arcuri spate rupte ambele parti
    - telescoape spate scurse
    - burduf planetara stanga spart
    - bielete directie cu joc si capat de bara cu joc stanga si dreapta
    - pivot brat "snf" (nu am inteles abrevierea) stanga inferior cu burduf rupt
    - brate superioare cu joc in bucse la ambele parti
    - lonjeroane ruginite in zona bratelor inferioare si superioare

    Am inteles ca L200 are probleme cu suspensia spate si ca unii au rezolvat-o cu suspensie OME.
    Nu am reusit sa ma lamuresc daca OME e mai bun ca Ironman sau nu iar faptul ca ambele vin cu inaltarea cu 4-5cm a masinii imi ridica temeri legate de amenzi/ITP/RAR.

    Intrebarile acum:
    - ce imi recomandati sa repar din cele de mai sus pt un offroad usor/mediu (merg la pescuit) si in ce ordine?
    - pot inlocui arcurile rupte cu ceva compatibil durabil (gen OME/Ironman) fara sa inalt masina?
    - am sau nu probleme cu politia/ITP daca inalt masina cu cei 4-5cm din kiturile de suspensie OME/Ironman?
    - ce-i mai bun: OME sau Ironman pt masina mea, offroad usor/mediu?
    - avand in vedere problemele de mai sus, ce solutii aftermarket am sau ce pareri/recomandari aveti?
    - schimbarile de genul asta trebuiesc facute in sevice-uri omologate RAR? un mecanic 4x4 in Timisoara stiti?:)

    Multumesc
Procesare...
X