Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

OME versus IronMan pentru off road soft/mediu

Adună
Acest topic este închis
X
Acesta este un topic important.
X
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • #46
    Re: OME vs. IronMan pt off road soft spre mediu

    Postat în original de Ironman4x4
    Misto, din cauza reclamei mele nu se vedea bine chiar postul meu...:)

    Deja postind acum, s-a rezolvat....

    alec preotu
    Salut,


    Am si eu o intrebare , exista o testare a eficacitatii acestor amortizoare in timp? (dupa x KM parcursi de la montaj?)
    Jeep Wrangler TJ 2006 , 2"lift , Dynapro MT , 33"

    Comentariu


    • #47
      Re: OME vs. IronMan pt off road soft spre mediu

      Sustin si eu ideea lui dragosh16z de a se face niste masuratori dupa 10000-20000 km. OME da garantie 3 ani/60000 km. Dar nu asta e problema principala, ci cum se comporta suspensiile astea in cei 2-3 ani dar si dupa aia.
      4 amortizoare OME sau Ironman (Foamcell) costa peste 2500 lei, iar "altele" 1200 lei. Daca tin tot atat, prefer 2 seturi de "altele", ca ma tin mai mult in timp si nici nu dau toti banii "de-odata".
      Mentionez ca nu fac offroad extrem sau de competitie, dar vreau o suspensie performanta si care sa si tina niste ani, mai ales ca nu o duc la extrem.
      Niste masuratori "independente" ar putea linisti spiritele.

      Comentariu


      • #48
        Re: OME vs. IronMan pt off road soft spre mediu

        @ Ironman4x4: Cand am zis ca tin "mai mult" ma refeream la faptul ca imi cumpar 2 seturi de aceeasi bani. Eu nu contest OME sau Ironman4x4, dimpotriva, mi se par cele mai viabile variante pe piata romaneasca. Am citit si pe forumuri pe afara, si in afara de "impresii personale" n-am gasit mare lucru, de aia mi se pare interesant testul propus de dragosh16z, ca asa, fiecare isi lauda suspensia de pe masina sau o omoara pe a altuia, adevarul fiind intotdeauna la mijloc. Sau unul o lauda ca e buna dar merge pe asfalt si altul zice ca aceeasi suspensie e praf dar ii da omoruri saptamanal in teren greu.
        Multumesc pentru oferta ta, esti foarte generos, dar sunt nevoit sa o refuz. Din cauza ca daca o fi sa-mi iau Ironman4x4 aleg Foamcell, si voi schimba si arcurile spate si barele de torsiune, voi avea nevoie si de alte jante sau flanse... asa ca se complica treaba si creste "pretul" total. Vorba aia, sunt prea sarac ca sa-mi permit produse si lucrari ieftine, si daca tot ma incordez sa fac ceva la masina, vreau sa o fac cap coada profi, dar acum imi lipsesc "muschii". Poate si de aia vreau sa ma conving ca daca aleg ceva, ma va si tine o perioada considerabila de timp, nu mi-as permite dupa 1 an sa trec de la OME la Ironman4x4 sau invers.
        Sincer, apreciez disponibilitatea ta, dar oricum n-as fi acceptat, chiar daca aveam banii necesari acum. Sa profiti de o promotie e una, sa... e alta... :)

        Revenind la testele in discutie, nu trebuie sa le ceri tu ca si importator, clientilor tai. Poti face cu masinile tale personale, si oricine altcineva care are suspensie Ironman4x4 si OME, si putem compara rezultatele pe modele de masini. Privit strict prin prisma forumului, un astfel de test comparativ este foarte folositor userilor. Nici nu este necesar sa se implice importatorii/distribuitorii. Niste masuratori de genul asta ar fi concludente, altfel, pareri personale de genul "se misca mai bine" etc, sunt relative.

        Dau un exemplu de pe alt forum: fiind o discutie despre benzine, un tip a alimentat de 50 lei din fiecare tip de benzina disponibil pe piata de la toti furnizorii (branduri) din orasul lui, si apoi mergea de fecare data la reprezentanta si facea teste de performanta la motor. Ii cam freca pe aia de acolo, el "pierdea" timp, insa la final a rezultat un tabel interesant despre calitatea benzinelor si "potriveala" lor pe tipul acela de motor, tabel foarte util noua celorlalti.
        Cam asta ar fi ideea si cu acest test de suspensii, in mintea mea, daca exista aceasta posibilitate tehnica de a masura performanta lor reala, de noi si dupa un timp de utilizare. eventual clasificat si pe mod de utilizare. Poate parea complicat, dar nu este.

        Referitor la garantia OME, am gasit-o pe siteul lor:
        http://www.arb.com.au/products/old-m...-sport-shocks/

        In momentul in care voi schimba suspensia la masina mea, voi furniza toate informatiile posibile despre suspensie, ca sa stie si ceilalti la ce sa se astepte, asa cum am facut-o si cu altele, gen Sonim, Pinin, unde am o oarecare experienta. Nu postez despre ele ca nu am ce face, mai ales ca-mi si ia ceva timp, ci urmaresc sa impartasesc din experienta mea care poate folosi cuiva, asa cum si eu beneficiez de alte informatii in alte sectiuni. Ca asta e scopul unui forum.

        Comentariu


        • #49
          Re: OME vs. IronMan pt off road soft spre mediu

          Concret:

          Am pus IronMan pe un Nissan Patrol Y60 scurt.

          Suspensia initiala (cam lasata cred) avea urmatoarele valori:
          Fata stanga - 71 cm
          Fata dreapta - 71 cm
          Spate stanga - 74 cm
          Spate dreapta - 74 cm

          Dupa echipare cu suspensia IM masina arata cam asa:
          Fata stanga - 79 cm
          Fata dreapta - 79 cm
          Spate stanga - 80 cm
          Spate dreapta - 80 cm

          Valorile sunt masurate din buza de jos a jantei pana in aripa (overfender).

          Am adaugat kitul de coborare cutie de 1cm.

          Primele impresii: masina este usor rigida dar foarte ferma pe asfalt in ciuda faptului ca barile stabi lipsesc atat fata cat si spate.
          consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

          Comentariu


          • #50
            Re: OME vs. IronMan pt off road soft spre mediu

            Am pregatit ptr utilajul meu o bara fata destul de strong, placa de troliu de 8mm si flapsurile de 5mm. In total cantareste in jur de 30kg si un scut frontal tot din tabla de 5mm ptr bara/amortizorul de directie derivat din suportii barii fata undeva la 6kg. Dupa primele probe in urma montarii celor doua elemente fata, masina se lasa in jur de 0.5-0.7cm pe fata si 0.3-0.4 cm pe spate.

            Troliul pe care o sa-l pun cantareste in jur de 40 kg.
            Pe spate bara o sa fie de asemenea, ceva simplut tot din fier de 5mm. Undeva la 15-20kg.
            Barile stabi si bieletele le-am eliminat. Sa nu ne incurcam in prea multe detalii si suruburi.

            Am eliminat tot ceea ce se putea ...adica am taiat aripile la limita si am coafat utilajul in spate. Am "slabit" in urma acestei operatiuni in jur de 20kg (barile fata-spate, tabla + chit).

            Per total ar fi calculul cam asa: 36+40+20-20 = 80 de kg in plus din care 70 kg pe fata si 10 kg pe spate.

            Revin cu masuratori exacte si poze imediat cum finalizez lucratura.
            consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

            Comentariu


            • #51
              Re: OME vs. IronMan pt off road soft spre mediu

              Postat în original de Ironman4x4
              salut Razvane

              iti mutumesc pentru promovarea suspensiilor Ironman4x4 alaturi de OME, pe saitul GTC.

              Am postat anterior despre convingerea mea asupra calitatii OME dar nu despre calitate vreau sa vorbesc acum

              ................

              OME nu are in oferta un amortizor echivalent cu caracteristile Ironman FoamCell.


              Alec, respect pasiunea si dorinta ta de promovare in Romania a brandului Ironman, la care m-am alaturat si eu. Totusi, ca vanzator de multi ani si fan al suspensiilor OME de la ARB, ma vad nevoit sa te contrazic la unele afirmatii pe care le-ai facut, mai ales ca ai enuntat si niste concluzii eronate.

              Ironman este intrat recent pe piata din Romania; poate fi un dezavantaj sau nu: lumea nu este obisnuita cu marca dar in schimb nici nu te poate contrazice nimeni legat de calitate; fiind un bun comerciant, tu stii sa-ti vinzi marfa: preturi mai mici, promotii, pret fara TVA, oferte de nerefuzat, retea de dealeri, etc.
              Legat de preturi, ai avantajul ca te-ai raportat la OME si ai facut preturile mai mici, nu cu mult, 10-20% ca sa ai preturi de criza. Sunt curios: cei care prefera acum Ironman, la acelasi pret vor alege oare OME?
              Am observat insa ca unii dealeri de accesorii 4x4 recomanda uneori clientilor brand-ul unde discountul este mai mare, laudand-ul ca este si mai bun. Foarte periculos! Sper ca in timp sa nu li se intoarca bumerangul...

              Acum concret:
              Legat de afirmatia ta ca amortizorul OME Nitrocharger Sport este comparabil doar cu NitroGas de la Ironman, nu si cu Foam Cell si ca OME nu are un amortizor comparabil cu FoamCell, atrag atentia ca amortizoarele nu se aleg doar dupa capacitatea de racire ci in principal dupa performantele de amortizare.
              Ca si performanta de amortizare, OME Nitrocharger Sport este net superior amortizorului Ironman FoamCell.
              Daca Foam Cell este mai gros nu inseamna ca este mai bun; ba chiar pot aparea probleme de montaj din cauza gabaritului... Poate ca rezista mai bine la supraincalzire, dar performantele Ironman Foam Cell sunt, la fel ca si la Nitro Gas, unele normale.

              Datorita sistemului revolutionar de valve, OME Nitrocharger Sport asigura un comportament complex al amortizarii: confortabil pe sosea, cu reactie potrivita la denivelari mici dar cu amortizare rapida si eficienta la socuri puternice si neasteptate. Este un amortizor versatil, care se regleaza in fabrica foarte precis pentru masina pe care urmeaza sa fie montat si sarcina suplimentara care se va adauga. Dealtfel, este cu 35% mai performant si decat OME Nitrocharger, care face istorie de zeci de ani in lumea suspensiilor 4x4.

              La Ironman se pare ca ambele amortizoare au aceleasi performante de amortizare, diferenta este doar de rezistenta la supra-incalzire. Practic, asta inseamna ca la folosire uzuala nu este nici o diferenta de calitate; supraincalzirea apare doar dupa o folosire intensiva in off-road.

              Alta diferenta majora:
              Suspensiile OME au mult mai multe variante de setare pentru o masina: se tine cont de greutatea adaugata, de greutatea motorului si de greutatea masinii repartizata pe fiecare punte (masina scurta sau lunga), astfel incat sa se asigure performante optime dar si ridicarea promisa; se furnizeaza cate 2-3 coduri de arcuri si 1-2 coduri de amortizoare pentru fiecare punte pentru masina lunga, uneori altele pentru masina scurta, etc. Este evident mai multa stiinta dar si complexitate in sistemele de suspensie de la OME.

              Suspensiile Ironman au mai putine coduri diferite si folosesc uneori doar un singur cod de arc, indiferent de greutatea adaugata; daca nu pui nimic pe masina ridica cei 4-5 cm promisi; daca pui sarcina maxima, nu mai ridica deloc!

              OME se vand doar sub consilierea dealerului, care alege codurile potrivite dintre multitudinea de variante; Ironman se vand la kit, accentul fiind pus pe oferta de pret. Uneori poate fi suficient, dar alteori nu...

              Bucse de poliuretan
              Bucsele de poliuretan se folosesc si de Ironman la arcurile cu foi, la tendoane, bari stabilizatoare, bare panhard, bielete antiruliu, etc. Daca nu sunt bune si au renuntat de mult la folosirea lor la amortizoare, de ce le mai folosesc in rest?
              Am vandut atatea suspensii OME si s-au mai schimbat bucse la cele cu multi kilometri parcursi; aceste bucse se gasesc ca piese de schimb si costa foarte putin.

              Amintesc ca OME are certificari internationale, inclusiv TUV in Europa, care atesta performantele celor de la ARB de a face suspensii. In pretul OME sunt incluse si multiplele cercetari si testari cat si cheltuielile cu omologarile. Oricine poate sa-si laude produsul; ARB, prin divizia de suspensii OME o si dovedeste!

              In final, reamintesc ca foarte importanta este consilierea pentru alegerea variantei optime de suspensie functie de masina, de incarcarea permanenta actuala sau viitoare si de destinatia masinii: off-road recreational, utilitara, pentru expeditii, concursuri, tractari, etc.
              Vanzarea de kituri de suspensie fara personalizarea acestora este complet gresita si chiar periculoasa! O suspensie gresit aleasa poate fi mai proasta decat cea de origine a masinii!


              http://www.youtube.com/watch?v=HCqq_VbUyBc


              Scuze daca am fost prea agresiv, am incercat sa nu dau replica imediat ca sa nu apara vreun conflict, dar concluziile trase in mod eronat m-au obligat la un raspuns. Este loc pe piata pentru toata lumea, eu doar militez pentru abordarea profesionista si tehnica a problemei si nu doar comerciala.
              Ultima editare de RazvanGTC; 24.mar.2013, 21:38.
              GTC Auto: service 4x4 / accesorii off-road
              GTC auto SHOP: magazin online de accesorii 4x4

              www.gtcauto.ro / www.shop.gtcauto.ro / www.gtcmotorsport.ro
              razvancirap@gtcauto.ro / 0723.541.851

              Comentariu


              • #52
                Re: OME vs. IronMan pt off road soft spre mediu

                Relax domnilor.
                Parca retraim aici episodul Toyota vs. Nissan.
                Parerile sunt oarecum impartite.

                Cei drept OME are intaietate in randul consumatorilor prin prisma faptului ca a fost mult mai comercializata in ultimul timp in RO. Deci are feedback, o imagine deja creata. Asta ptr ca nu au existat si alte variante la momentul respectiv in timp ce IRONMAN a intrat incisiv in piata de accesorii prin pretul competitiv.Inca nu stim nimic despre aceasta suspensie. Nu are inca un feedback concret de pe piata romaneasca.

                Pe piata de origine (Australia)...preturile celor doua sunt similare. Ca sunt diferite ca pret in Ro, asta e deja alta poveste. Poveste care se leaga de filiera ...

                Competitia intre cele doua nu poate decat sa ne bucure pe noi consumatorii ... Competitie inseamna automat reglare de preturi, servicii de consiliere perfectionate, servicii de montaj profesionale, garantie, postgarantie samd. Fiecare companie isi va dori la un moment dat intaietate pe piata si automat va pulsa pe masa de joc ...diverse avantaje pe care le vom simti noi consumatorii... E practic o partida de carti in doi din care de castigat va avea la final si spectatorul ...

                In ceea ce priveste subiectivismul. Este normal ca fiecare sa-si apere businessul cum stie mai bine... si marfa comercializata de el. Nu exista nici cea mai mica urma de obiectivism aici. Ptr ca nu e loc...

                Noi consumatorii, apreciem faptul ca in ultimul timp avem parte de o consiliere din ce in ce mai corecta din partea sustinatorilor ambelor producatori de suspensii.

                De calitate din partea mea ...un plus ptr OME, ptr ca o stiu, am avut-o, am vazut cum se comporta. Despre IRONMAN pot spune asta peste niste luni bune de utilizare (inca nu s-a facut anul).

                Pe consiliere eu le recomand pe amandoua, pe langa alte posibile variante, cu bune si rele, cu toate cunoscutele si necunoscutele ... clientul avand ultimul cuvant, adica fiind cel care alege solutia finala. Transparenta este fireasca din punctul de vedere al unui consiliator transparent. Fac asta la nivel de hobby. Fara vreun interes comercial declarat sau nedeclarat.
                consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

                Comentariu


                • #53
                  Re: OME vs. IronMan pt off road soft spre mediu

                  Salut fiind vorba de o discutie tehnica de comparatie imi permit sa fac cateva remarci . Construiesc masini de offroad din 1995 si particip la competitii din 1995 , experienta imi spune ca cea mai buna suspensie este cea aleasa corect pentru modul de utilizare. Eu consider un distribuitor bun pe cel care in primul rand ofera consultanta tehnica reala nu niste informatii pur teoretice (aceste statistici contin multe date false si un priceput le vede imediat ) sectorul acesta este unul destul de restrans asa ca vrand ne vrand cumparatorii se intalnesc si greselile ies la iveala. Se vand tot felul de piese si accesorii de offroad de tot felul de persoane cu sau fara experienta , fiecare produs este bun daca este folosit unde si cum trebuie. Trec direct la subiect ar fi mai bine sa postezi experienta catorva utilizatori din aceii 130 pe care iai mentionat sa vedem exact unde este mai bun unu si mai putin bun celalalt . Nu vreau sa intru in polemici dar nu sunt de acord ca parerea unui om care monteaza zilnic suspensii este contrazisa fara a arata o experienta concreta. Parerea ca Razvan isi apara produsul este eronata , pentru noi cei care construim si intretinem masini de offrod este important sa stim ce recomandam , procentul notru il avem la fiecare produs si clientii raman la noi daca ce recomandam este real si in practica . Sper ca ce am scris nu inflameaza pe nimeni sau celputin nu asta a fost scopul meu . Cu respect Liviu .

                  Comentariu


                  • #54
                    Re: OME vs. IronMan pt off road soft spre mediu

                    Observatiile mele:
                    Folosesc OME din 2006 cel putin 2-300.000 km pe sosea plus competitii , expeditii etc

                    suspensie ferma , destul de rigida mai ales varianta nitro durabila ( dupa 2 ani si tractare la greu pe Nissan nu s-a lasat aproape deloc ssuspensia) pentru raid se comportau foarte bine astea fiind pozitive . Negative: s-au spart in mai multe randuri bucsile caster , s-a scurs uleiul din amortizor (sport) in cateva randuri la 2-3 saptamini de la montare pe masini care nici nu au facut offroad , bucsi uzate pe tijele amortizoarelor . Sunt cateva modele ex. Mitsubishi 3.2 Pajero la care amortizorul freaca in bascula trebuie poliza 2-3 mm din ea , ,sunt cateva arcuri+amortizoare strut care se monteaza foarte greu

                    Ironman -montat recent
                    arcuri mai moi ,confort mai ridicat ( presupun ca nefiind asa de rigide la raid sunt mai putin ferme) , foamcelul amortizeaza foarte bine , puntile flexeaza bine . Nu rideti : pentru mine arcurile de culoare portocalie sunt mai atractive decat cele negre( chiar daca nu a fost criteriu de alegere)
                    Mai multe peste o perioada mai lunga de utilizare

                    Ca si concluzie sunt multumit de Ironman , dar si de OME eram , si sunt de acord cu dl.Liviu ca fiecare suspensie trebuie ales personalizat pe utilizator si scop.Eu vad Ironmanul mai orientat spre utilzatorul "fun offroad-standard , open"

                    Chiar daca nu este obiectul topicului : cel mai profi din cele care am folosit eu era KONI heawy track pentru competitii insa si pretul este pe masura 275 eur/buc de amortizor


                    Nu tin cu nici unul din furnizori eu lucrand cu ambele marci
                    0747967945
                    kiss.zoltan@offroadmania.ro
                    Nebun de masini , off-road, natura, noroi, putere, aer proaspat

                    Comentariu


                    • #55
                      Re: OME vs. IronMan pt off road soft spre mediu

                      Tineti minte replica cetateanului turmentat al lui Caragiale? "Da' eu cu cine votez?" Topicul asta ar i trebuit sa imi dea lamuriri :(
                      Samurai incepator

                      Comentariu


                      • #56
                        Re: OME vs. IronMan pt off road soft spre mediu

                        Postat în original de RazvanGTC
                        Exemplul tau cu Nessum despre care ai pomenit deja de 2 ori este prost ales; a schimbat amortizoarele OME cu Ironman la GTC, dar problema lui a fost ca a beneficiat de consilierea altui priceput in ale suspensiilor, MacFero care i-a vandut amortizoare normale in locul celor heavy-duty care se vand la 70-uri, mai ales cele care se dau in concurs; normal ca dupa 6 luni de concursuri nu mai amortizau optim; cum garantie nu exista la MacFero, a trebuit sa le schimbam; modelul OME Nitrocharger Sport pt Land Cruiser 70 inca nu se importase in Europa asa ca am ales Ironman. Probabil ca va fi multumit- sa asteptam 6 luni de concursuri sa vedem...
                        Atata timp cat amortizoarele Nitrocharger apar in catalogul OME ca si parte a configurarii a suspensiilor nu vad care e problema.
                        Nu aveam sa stiu atunci ca Nessum va participa in campionat, iar daca i-am vandut 4 amortizoare la pret mult mai mic decat le vinzi tu, el a considerat ca a fost bine si m-a ales pe mine in detrimentul altor vanzatori de OME. Tie ti se pare ca esti cel mai bun , ca ai preturile cele mai bune si lumea trebuie sa cumpere de la tine. Te inseli. Ai cele mai mari preturi la suspensiile OME, la blocantele ARB si exemplele pot continua. Cand fac configurarea suspensie OME o fac cu catalogul in fata nu dupa ochi cum zici tu. Te rog sa te opresti cu atacurile la persoana mea atat pe forum cat si in alte locuri. Niciodata nu am comentat nimic despre tine nici aici nici in alta parte, ci chiar te-am recomandat clientilor care cereau anumite produse de la mine si eu nu le puteam vinde la preturi bune : anvelope.
                        Reactia mea se opreste aici si scuze daca am fost off topic.

                        Cu stima

                        Comentariu


                        • #57
                          Re: OME vs. IronMan pt off road soft spre mediu

                          Postat în original de macfero Vezi post
                          Atata timp cat amortizoarele Nitrocharger apar in catalogul OME ca si parte a configurarii a suspensiilor nu vad care e problema.
                          Nu aveam sa stiu atunci ca Nessum va participa in campionat, iar daca i-am vandut 4 amortizoare la pret mult mai mic decat le vinzi tu, el a considerat ca a fost bine si m-a ales pe mine in detrimentul altor vanzatori de OME. Tie ti se pare ca esti cel mai bun , ca ai preturile cele mai bune si lumea trebuie sa cumpere de la tine. Te inseli. Ai cele mai mari preturi la suspensiile OME, la blocantele ARB si exemplele pot continua. Cand fac configurarea suspensie OME o fac cu catalogul in fata nu dupa ochi cum zici tu. Te rog sa te opresti cu atacurile la persoana mea atat pe forum cat si in alte locuri. Niciodata nu am comentat nimic despre tine nici aici nici in alta parte, ci chiar te-am recomandat clientilor care cereau anumite produse de la mine si eu nu le puteam vinde la preturi bune : anvelope.
                          Reactia mea se opreste aici si scuze daca am fost off topic.

                          Cu stima
                          Atentie!

                          Preturile pe care le-ai cerut lui Nessum Au FOST IDENTICE cu ale GTC; diferenta este ca noi emitem factura si dam garantie, pe cand tu nu ai facut-o! Nu ai fost nici mai ieftin, nici factura nu ai emis si nici nu ai acordat garantie. Omul a trebuit sa-si cumpere alte amortizoare pe cheltuiala lui.
                          Orice vanzator 4x4 care are un pic de experienta stie ca exista alt cod de amortizor care este heavy-duty pentru Land Cruiser-ul 70. Toti vindem acel cod de ani de zile.
                          Cum spuneam, suspensiile necesita consiliere tehnica corecta bazata pe experienta !

                          Spui ca am preturile mai mari la blocanti ARB si suspensii OME ?????
                          Fals!
                          In site-ul tau sunt urmatoarele preturi:
                          -blocant ARB: 1180 euro / la GTC este 1179 euro
                          -suspensie OME; kit la tine 1060 euro / la GTC 1076 euro.
                          Imi spui si mie care sunt preturile alea mari?

                          Eu am preturile corecte, pe care le au in Europa toti dealerii ARB si OME. Mai mult, transportul pana la GTC este inclus in pret. Iar garantia produselor este reala!!

                          Daca tu vinzi fara acte poti sa mai cobori pretul... Am verificat totusi si nu ai preturi mai mici, ci doar iluzia asta. Da bine la client, dar e cam pagubos!
                          GTC Auto: service 4x4 / accesorii off-road
                          GTC auto SHOP: magazin online de accesorii 4x4

                          www.gtcauto.ro / www.shop.gtcauto.ro / www.gtcmotorsport.ro
                          razvancirap@gtcauto.ro / 0723.541.851

                          Comentariu

                          Procesare...
                          X

                          Sqreen | Runtime Application Protection