Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Identificare model troliu

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Identificare model troliu

    Buna ziua,

    Va rog sa ma ajutati in identificarea modelului troliului din poze.
    Intr-o poza, in partea dreapta, se vad ambele urechi de prindere ale flansei rupte.
    Dupa ce identific modelul, ma intereseaza un pret pentru acea flansa si pentru tijele orizontale.
    Ce riscuri exista daca il folosesc cum este acum?

    Multumesc anticipat,Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	DSC07541.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	1,68 MB 
ID:	1028702Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	DSC07537.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	2,00 MB 
ID:	1028701Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	DSC07534.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	1,82 MB 
ID:	1028700
    Dragos

  • #2
    Re: Identificare model troliu

    Pare a fi un Warn M8000 model mai vechi.

    Comentariu


    • #3
      Re: Identificare model troliu

      si mie mi se pare M8000 modelul de prin 2009
      daca mergi fara acele doua urechi care erau defapt prinderea pentru cele doua suruburi lungi care legau cele doua parti(angrenajul si motorul electric) pierzi toata rigiditatea structurala a troliului si exista riscul in folosirea lui sa te trezesti ca se deformeaza tamburul pentru ca solicita axul si aferent rulemntii de acolo
      daca vrei sa il folosesti in continuare,incearca sa faci o legatura rigida fiza intre cele doua carcase in asa fel incat ele nici sa nu se departeze sau apropie
      in rest mult succes :)

      Comentariu


      • #4
        Re: Identificare model troliu

        Multumesc pentru raspunsuri.
        Cred ca trebuie sa cumpar acea flansa cu urechile rupte (nu cred ca se sudeaza si nici nu vad cum pot face o legatura rigida fixa).
        La o cautare rapida am gasit o lista cu piese de schimb (Warn M8000 winch replacement parts list, Serial No. 1247800 and up (P/N 26502)) si la drum support, gear train am codul 25986.
        Credeti ca este bun codul de piesa?

        Numai bine,
        Dragos

        Comentariu


        • #5
          Re: Identificare model troliu

          Pana ne sosesc piesele de peste apa aia mare , faci tu o flansa de otel de =4 cu gaurile respective si o pui paralel cu capacul original dupa care i strangi coloanele ,mie mi au raspuns pt piese doar cei din Targul-Mures
          VIATA-I GREA DAR TRECE !!!

          Comentariu


          • #6
            Re: Identificare model troliu

            Cauta un Warn M8000 defect de la care sa cumperi partea care iti trebuie, eventual un anunt la cumparari si poate apare ceva, daca nu te grabesti sau aici pe forum cred ca sunt vanzatori autorizati care pot sa aduca piesa respectiva dar va fi scumpa fata de valoarea troliului in starea actuala.
            TODAY IS A GIFT

            Comentariu


            • #7
              Re: Identificare model troliu

              Daca pui flansa asa cum spune colegul "teo pes" nu o sa mearga,acele tije nu trebuie doar sa stranga, ele sunt distantiere care vin intre cele doua parti ale troliului prin interiorul carora trece o tija filetata care strange, incat tamburul sa ruleze lejer(fara sa joace dar nici sa stranga), sper ca m-am facut inteles nu sunt mare povestitor
              Ultima editare de Selejan Raul; 06.ian.2015, 21:21.
              TODAY IS A GIFT

              Comentariu


              • #8
                Re: Identificare model troliu

                Se repara , cu rabdare si migala , s-a facut si se va mai face ... Se reconstituie urechile din aluminiu si se sudeaza TIG . Ai modelul la indemana la partea cealalta , nici macr nu trebuie prea mult efort intelectual .Costa mai putin decat reperul nou care poate fi prea scump pentru o piesa de juma de kilogram ... in cazul fericit in care se si potriveste ... si mult mai putin decat cazul in care te apuci sa confectionezi o alta piesa la un atelier de prelucrari mecanice ( sau costa putin daca ai utilajele proprii sau oarece alte posibilitati si muncesti personal pe timpul tau ... ) .

                Nu merita reparatia actualelor piese daca acestea ( piesele existente ) sunt prea corodate si slabite prea mult ca sa mai fie sigure pentru viitoarele solicitari mute piese di aliaj usor de la trolii corodeaza grav pe sub vopsea care in unele cazuri mai mult pare sa strice decat sa protejeze . Din poze par in regula ...
                Ultima editare de cos; 06.ian.2015, 22:56.
                ... sa fim corecti pana la capat !
                Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

                Comentariu


                • #9
                  Re: Identificare model troliu

                  Multumesc pentru raspunsuri.
                  O sa caut in zona un atelier ce sudeaza TIG.

                  Comentariu


                  • #10
                    Re: Identificare model troliu

                    Postat în original de dr_apostol Vezi post
                    Multumesc pentru raspunsuri.
                    O sa caut in zona un atelier ce sudeaza TIG.
                    Doar dupa ce incarci la sudura , frezezi ,rectifici ,gauresti (in cote ) ,platesti celui ce ti a sudat ! , dar sa ai pregatita o bucata de tabla cum ti am spus ,de la 4mm in sus dar pe care deja sa ai trasate gaurile si masurate distantele intre coloane ,cu evidenta situatie a adaugarii unor distantiere la capetele lor care sa compenseze lipsa de material al urechilor rupte !
                    mie mi plac povestile mai lungi pt ca unele comentarii scurte si arogante nu compenseaza lipsa nevinovata a meseriei
                    si dorinta de a ajuta !
                    VIATA-I GREA DAR TRECE !!!

                    Comentariu


                    • #11
                      Re: Identificare model troliu

                      Si pentru a fi mai precis asa au aratat noile coloane la mine inainte de zincare , teava de 3/4 la care s-au sudat piulite in capete , dupa care , au fost strunjite (indreptate) in cote. Peste acestea , pentru ca sufa sa nu le mai ia ,,taras", se ma baga o teava subtire in carne ce se invarta dupa strangere .Acest sistem nu este o inventie propie ,sunt aplicate la utilajele grele de tractare si ridicare ,banuiesc ca fabricantul si din motive economice dar si din considerentul ca troliul este folosit numai cu ghidaj (si acesta montat fata de troliu la distanta prescrisa) nu da importanta la rezistenta coloanelor distantiere, la unele trolii sunt chiar din alumini eloxat!
                      Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	Photo0029.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	155,6 KB 
ID:	965612Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	Photo0030.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	133,0 KB 
ID:	965613
                      VIATA-I GREA DAR TRECE !!!

                      Comentariu


                      • #12
                        Re: Identificare model troliu

                        Postat în original de dr_apostol Vezi post
                        Multumesc pentru raspunsuri.
                        Cred ca trebuie sa cumpar acea flansa cu urechile rupte (nu cred ca se sudeaza si nici nu vad cum pot face o legatura rigida fixa).
                        La o cautare rapida am gasit o lista cu piese de schimb (Warn M8000 winch replacement parts list, Serial No. 1247800 and up (P/N 26502)) si la drum support, gear train am codul 25986.
                        Credeti ca este bun codul de piesa?

                        Numai bine,
                        Dragos

                        iti recomand cu caldura sa-i contactezi pe cei de la warn prin formularul de pe site-ul lor. eu asa am procedat cu telecomanda pentru termometric, care are mai multe fire ca o telecomanda obisnuita. dupa ce iti raspund, le poti trimite poze cu agregatul si iti spun ei ce este.

                        ca si costuri, te costa cicra 100$ adusa in romania (65$ piesa + ce-o mai fi la transport). s-ar putea sa te coste mai mult benzina si telefoanele la meseriasi...

                        eu nu stiu unde gasesc baietii astia preturile mici, poate in tara o fi foame de bani, dar in bucuresti zici ca-s nebuni. de curiozitate, cos&teo, cit costa o tija de legatura?
                        The Climber - V6 4runner 1st gen. on 31x11.5x15 TSL SX, T-Max 9500
                        4x4MANIA is where we are !!!
                        “ It doesn't matter how slowly you go, as long as you don't stop. ” — Confucius.

                        Comentariu


                        • #13
                          Re: Identificare model troliu

                          Postat în original de air_wolf Vezi post
                          iti recomand cu caldura sa-i contactezi pe cei de la warn prin formularul de pe site-ul lor. eu asa am procedat cu telecomanda pentru termometric, care are mai multe fire ca o telecomanda obisnuita. dupa ce iti raspund, le poti trimite poze cu agregatul si iti spun ei ce este.

                          ca si costuri, te costa cicra 100$ adusa in romania (65$ piesa + ce-o mai fi la transport). s-ar putea sa te coste mai mult benzina si telefoanele la meseriasi...

                          eu nu stiu unde gasesc baietii astia preturile mici, poate in tara o fi foame de bani, dar in bucuresti zici ca-s nebuni. de curiozitate, cos&teo, cit costa o tija de legatura?
                          avand in vedere ca teava era rezemata de peretele magaziei (de la ultima instalatie de caldura) piulitele in cutie ,aparatul de sudura cu cablul in cui ....dupa ce mai fac inca o alta ,,lucralica"cu strungarul o sa i dau 2kg de feteasca din via de la Monteoru !
                          Fara gluma ...1m de teava i cam 10 lei , 4 suruburi cu grover si piulite 10 lei , de sudat (ca nu necesita pretentii) oriunde in v un garaj ,la strungar pt 4 prinderi 20 lei , cu timp si benzina cam cat transportul de la firma .
                          Deci si cu zincare si cu teava manson pana 120 lei 2 buc
                          Sa stii ca in tara lumea mai si pune mana pe scule si utilaje ! ateliere sunt si in BC numai sa ti faci timp si sa constientizezi ca avand tractoare n curte trebuie sa le si gasesti pt diverse lucrari !
                          VIATA-I GREA DAR TRECE !!!

                          Comentariu


                          • #14
                            Re: Identificare model troliu

                            Daca imi bati la poarta ( conditia nr 1 ) si-mi ceri doua tije ( conditia nr 2 ) , la mine sunt gratis daca sunt indeplinite cele doua conditii de mai sus . Nu stiu de ce e asa cu conditii dar cine sunt eu ? sa schimb conditiile astea ...

                            Daca imi ceri doua tije cu rezerva de spatiu sub ele ( tije cu urechi laterale de inaltare , care ( tijele ) nu sunt impinse de cablu daca se face ghem intr-o parte si astfel nu le poate indoi/rupe/rupe urechile de la troliu ) , te costaaprox 50 lei cata vreme ar fi vopsite in orice culoare care e bineinteles o eleganta culoare neagra , fara zincare sau argintare, aurire , platinare niobizare , parkerizare sau livrare cu stipteuze . La mine au rezistat cu mult succes 5 ani , daca eu pot face doua tije oricine poate .

                            Varianta cea mai simpla : doua capete de 30 cm de bara filetata M8 , doua capete de 22,5 cm teava de 3/8 , patru piulite M8 + patru grovere. Atat , punct . Zincarea , argintareaurireaplatinareaniobizareaperkerizareasa ulivrareacustripteuze pot lipsi cu desavarsire fara a afecta functionalitatea reparatiei .
                            ... sa fim corecti pana la capat !
                            Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

                            Comentariu


                            • #15
                              Re: Identificare model troliu

                              cos & teo, va multumesc.
                              ceea ce doream sa demonstrez este ca timpul meu face mai mult de 25-60 de lei, pentru ca iau in calcul si plimbarile. de pe amazon le iei cu 10$ bucata si mai pui 5$ transportul si le ai acasa. si cel mai enervant lucru: cu banii in buzunar, in romania, tot eu trebuie sa alerg. nu, multumesc

                              da, merita sa refaci un motor, o cutie, un cardan... dar piesele mici nu merita.
                              The Climber - V6 4runner 1st gen. on 31x11.5x15 TSL SX, T-Max 9500
                              4x4MANIA is where we are !!!
                              “ It doesn't matter how slowly you go, as long as you don't stop. ” — Confucius.

                              Comentariu

                              Procesare...
                              X

                              Sqreen | Runtime Application Protection