Pe langa Terrano ar mai intra Land cruiser J9 cu motorul KZTE (sunt autoutilitare aduse de prin Olanda) dar trebuie atentie ca e plin netul de cazaturi ruginite. Discovery 2 se mai incadreaza dar trebuie tester.
Oricum sa o ridici pe elevator sa nu iti trebuiasca o operatie de "reconstructie sasiu" si sa ai ceva buget sa o pui la punct. Masina aia de "4000" costa 500-600 sa o tarai in tara...
Vezi in pagina asta cu J9 discutia “Dif lock Toyota Land…” poti sa cauti in forum punctual ce vrei. Aici chiar e informatie avizata de la cunoscatori in adevaratul sens al cuvantului, nu ca pe feisbuc unde orice tantalau isi da cu parerea.
Urmareste toate discutiile despre model si itifaci o parere buna despre masina.
ah…si bratele inferior + superior din fata o sa trebuiasca schimbate mai ales ca nu e “fata mare”.
Recomand sa mergi pe motorul clasic pus pe primele modele KZTE (e motorul de pe seria 70 doar ca are injectie electronica fata de celalalt care e mecanica). Pe unele modele ( ex. Colorado) s-a pus si intercooler care mai aduce niste caluti. Motoarele D-4D sunt foarte fiabile (am pe 120 si are peste 380k...km) doar ca primele au avut probleme cu saibele de la injectoare si in general la peste 300k km trebuie schimbate injectoarele. Eu le-am schimbat pe la 350k km.
Daca iti da mana recomand motorul pe benzina....e altceva dar si benzina e la alt pret iar nici gazul nu mai e 2 lei.
Vin tara niste modele cu probleme serioase de rugina la sasiu...masini faramate. Ai mare grija!!! Am vazut un sasiu ce nu puteam sa cred ca poate sa ajunga atat de gaurit. Is masinile alea de e plin olx-ul de ele 4000-6000. Urca masina pe elevator si uita-te atent sau mergi cu cineva.
In legatura cu blocantul ala pe spate...daca merge actuatorul sta becul aprins. Este o discutie aprofundata cu exemple cu poze facuta de Max la el la atelier. In principiu si seria 90 si seria 120 au probleme cu actuatorul ala si se poate fie inlocui cu unul electric fie improvizat pe vaccum de la motor (cel putin la 120 mi s-a spus ca se poate0.
La mine dupa ce am schimbat suportul de filtru cu pompa de amorsare, umblat si la pompa de injectie, schimbat si conductele de motorina s-a dovedit a fi infundat aerisitorul de la rezervor si facea "vid"...Daca "fasaie" cand desfaci busonul poate fi de acolo.
Re: Topic de prezentare a membrilor
Buna ziua,
Ma numesc Razvan si pentru moment studiez piata in vederea achizitionarii unui Land Rover Discovery 2.
Cu stima