Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl

miklovan

Members
  • Postări

    188
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    2

miklovan a câștigat ziua ultima dată pe Noiembrie 26 2014

miklovan a avut cel mai apreciat conținut!

Despre miklovan

  • Dată Naștere 03.10.1982

Personal Information

  • Localitate
    Iasi
  • Masina
    Land Cruiser J70 3.0 KZT ‘94 / Land Cruiser 3.0 D4D ‘04

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

Realizările lui miklovan

Newbie

Newbie (1/14)

  • Dedicated Rar
  • First Post Rar
  • Collaborator Rar
  • Week One Done
  • One Month Later Rar

Medalii Recente

86

Reputație

  1. Pe langa Terrano ar mai intra Land cruiser J9 cu motorul KZTE (sunt autoutilitare aduse de prin Olanda) dar trebuie atentie ca e plin netul de cazaturi ruginite. Discovery 2 se mai incadreaza dar trebuie tester. Oricum sa o ridici pe elevator sa nu iti trebuiasca o operatie de "reconstructie sasiu" si sa ai ceva buget sa o pui la punct. Masina aia de "4000" costa 500-600 sa o tarai in tara...
  2. Mie la acelasi motor (bine fara <<e>>) imi pune Motul 10w40. Motorul are cam 360k km.
  3. Vezi in pagina asta cu J9 discutia “Dif lock Toyota Land…” poti sa cauti in forum punctual ce vrei. Aici chiar e informatie avizata de la cunoscatori in adevaratul sens al cuvantului, nu ca pe feisbuc unde orice tantalau isi da cu parerea. Urmareste toate discutiile despre model si itifaci o parere buna despre masina. ah…si bratele inferior + superior din fata o sa trebuiasca schimbate mai ales ca nu e “fata mare”.
  4. Da-mi te rog mesaj privat cu numarul. Multumesc
  5. De unde ai luat si ce motor ai? Multumesc
  6. Recomand sa mergi pe motorul clasic pus pe primele modele KZTE (e motorul de pe seria 70 doar ca are injectie electronica fata de celalalt care e mecanica). Pe unele modele ( ex. Colorado) s-a pus si intercooler care mai aduce niste caluti. Motoarele D-4D sunt foarte fiabile (am pe 120 si are peste 380k...km) doar ca primele au avut probleme cu saibele de la injectoare si in general la peste 300k km trebuie schimbate injectoarele. Eu le-am schimbat pe la 350k km. Daca iti da mana recomand motorul pe benzina....e altceva dar si benzina e la alt pret iar nici gazul nu mai e 2 lei. Vin tara niste modele cu probleme serioase de rugina la sasiu...masini faramate. Ai mare grija!!! Am vazut un sasiu ce nu puteam sa cred ca poate sa ajunga atat de gaurit. Is masinile alea de e plin olx-ul de ele 4000-6000. Urca masina pe elevator si uita-te atent sau mergi cu cineva. In legatura cu blocantul ala pe spate...daca merge actuatorul sta becul aprins. Este o discutie aprofundata cu exemple cu poze facuta de Max la el la atelier. In principiu si seria 90 si seria 120 au probleme cu actuatorul ala si se poate fie inlocui cu unul electric fie improvizat pe vaccum de la motor (cel putin la 120 mi s-a spus ca se poate0.
  7. La mine dupa ce am schimbat suportul de filtru cu pompa de amorsare, umblat si la pompa de injectie, schimbat si conductele de motorina s-a dovedit a fi infundat aerisitorul de la rezervor si facea "vid"...Daca "fasaie" cand desfaci busonul poate fi de acolo.
  8. Re: Topic de prezentare a membrilor Buna ziua, Ma numesc Razvan si pentru moment studiez piata in vederea achizitionarii unui Land Rover Discovery 2. Cu stima
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare