Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl

crss1

Members
  • Postări

    61
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre crss1

  • Dată Naștere 20.04.1969

Personal Information

  • Localitate
    Bucuresti
  • Masina
    Disco 1 300Tdi RRV TD6

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

Realizările lui crss1

Rookie

Rookie (2/14)

  • First Post Rar
  • Collaborator Rar
  • Dedicated Rar
  • Conversation Starter Rar
  • Week One Done

Medalii Recente

10

Reputație

  1. crss1

    L322 td6 acces height

    Problema rezolvata. Butonul de pe portiera care comanda acces mode era conectat la o alta mufa si zapacise calculatorul de suspensii. Cand am desfacut fata de usa si am scos mufa din buton,am constatat ca mai era o mufa identica si libera. Am conectat-o pe cea libera in locul celei conectate si masina nu mai coboara in acces mode la oprirea motorului. Oglinzile nu au motoras de pliere si probabil mufa este pusa din fabrica pt cele cu oglinzi pliabile.
  2. crss1

    L322 td6 acces height

    Salutare! Intreb, poate stie cineva. Se da un L322 TD6 cu tijele de la sensorii de inaltime modificate pt un lift mai mare(ex johnson rods). La fiecare oprire si inchidere a masinii, coboara in acces height. Nu ma deranjeaza foarte mult, oricum se ridica in normal height cand depasesc 30 km/h si ramane asa pana cand o incui iar, dar ma gandesc la compresor care munceste cam mult. Din cate stiu pe acest model nu exista o optiune a eas-ului de autoacces height. Sa fie din cauza tijelor pt inaltime?
  3. crss1

    Discovery 1 tinichigerie

    Da,stiu. Nu se baga multa lume la vechituri. Ms! Cunoaste cineva masina din anunt? https://www.olx.ro/d/oferta/land-rover-discovery-2-5-tdi-IDghBea.html?isPreviewActive=0&sliderIndex=3
  4. Va salut! Cum necum, m am procopsit cu un D1 din nou. Masina este destul de dotata ; automata,aer conditionat functional ,roofrack, rock slidere,webasto pe apa,pilot automat ,arb-uri fata spate cu compresor mare. Toate functionale,insa marea problema este cu rugina. Asa ochiometric ,podea sofer,praguri,portbagajul. As vrea sa va intreb daca cunoasteti vreun tinichigiu in Bucuresti care s-ar baga la o reparatie totala sau care a mai restaurat vreo caroserie de D1.
  5. Va salut! Am nelamurire cu Tc pus pe GV2. Din cate am inteles,exista 2 sisteme diferite de transmisie. - cu un fel de lsd central si fara traction control,breake control - cu diferentialul central liber,dar cu traction control break control Din anunturile de pe net,se distinge o diferenta si anume: unele au butonul de ESP in dreapta consolei,altele ori nu il au,ori nu vad eu bine. Intrebarea pt posesorii de GV2 ar fi, cum imi dau seama care dintre masini vine echipata cu TC in loc de lsd. Multumesc!
  6. Re: Topic de prezentare a membrilor Va salut! Ma numesc Cristian,inca nu am un 4x4,am un dragstar de 1100 pe care as dori sa-l schimb cu o masina off-road. Deocamdata sunt in cautare de informatii.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare