Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl

minion

Members
  • Postări

    121
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre minion

  • Dată Naștere 21.02.1986

Personal Information

  • Localitate
    Craiova
  • Masina
    Ford Ranger Wildtrack,Audi S5,Mazda B2500,KTM Dementor .LR Discovery 2,2001,td5,automata

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

Realizările lui minion

Rookie

Rookie (2/14)

  • First Post Rar
  • Collaborator Rar
  • Conversation Starter Rar
  • Week One Done
  • One Month Later Rar

Medalii Recente

10

Reputație

  1. Am facut masurarea pe F10,imi da 20.3 mV
  2. Egr e anulat deja,asa l-am cumparat. Maine masor cu multimetru si daca nu iese valoare de 23mv pun si nanocom,are un prieten,multumesc de sfat Fery,revin.O seara buna.
  3. De curand am observat ca nu urca in turatie in sarcina,greu se duce in 1800,sau daca cobor o panta ajunge in 2200,cateodata da sa traga dar apoi repede se plafoneaza,nu am martori aprinsi la bord,am simtit si ceva rateuri cand da sa traga dar putin.Din cate am observat asta face cand motorul este ceva mai cald,la rece pare sa fie ok.Sa aiba legatura cu temperatura combustibilului sau senzorul MAF ?
  4. Sierrafery esti tare omule,nu stiu cum sa-ti multumesc,se pare ca pedala avea ceva pentite ce nu faceau contact bine pe circuite acolo,am rezolvat si acum totul e ok. Pana la urmatoarele probleme te salut >D
  5. Driver demand supply am 5.01V
  6. Multumesc,se pare ca lucreaza in parametrii normali pedala,cu toate ca track 1+track 2 adunate imi da undeva pe la 3=3.5 deci nu stiu daca are relevanta ca nu se apropie prea mult de 5v.In ralanti au adunate undeva la 4.8V. Ce altceva mai recomanzi sa fac ? Sau sa caut un ECU..?
  7. Multumesc fery,insa pana sa ajung eu la mecanic(200 km),am intampinat alte probleme,am rugat pe cineva sa-mi confectioneze o bara metalica si acesta cred ca a folosit invertorul de sudura fara a deconecta bornele,acum masina mi-a pornit foarte greu si nu se accelereaza deloc,0..mi-a intrat im limp mode,M+S clipesc si asemenea cand incerc sa apas acceleratia se aprinde si martorul de la motor,ceck engine. Detin un Foxwell NT 510 si l-am folosit,acesta imi da ca eroare DTC==Driver Demand 1 Logged Low. Sa fie oare senzorul de la pedala de acceleratie,sau ceva pe la ECU ?
  8. Multumesc ca de obicei fery,acum am tot citit si m-am uitat la explicatiile existente pe yt,insa din cate am vazut nu toate au posibilitatea de a monta kitt'ul de CDL acolo,o sa incerc maine sa demontez capacul cutiei de viteze si sa verific. Ca idee,atungi mai trebuie facute ceva modficari(electrice,mecanice) sau ajunge doar sa pun acel kitt ? Imi pare prea simplu si deloc costisitor asta...
  9. Salut,e momentul in care am ajuns sa-mi pregatesc masina(LRD2-2001-Td5) pentru momente mai dificile,o am deja in service si ma gandesc sa-i montez un blocant tip ArB Locker,mentionez ca aceasta nu are,nici pe cutie nu e specificat,si levierul nu permite schimbari stanga/dreapta,ci doar in spate pe H N L,ca tot am citit ca ar avea sau nu,nu stiu unde sa mai verific. De ce modificari am nevoie,si mai ales ce recomandari aveti. Multumesc.
  10. Se vand doar impreuna,2 anvelope profil bun,celelalte 2 mai putin bun. Jantele in stare foarte buna,au foat montate pe LRD 2 Schimv eventual cu jante et-
  11. Re: Topic de prezentare a membrilor Salut,ma numesc Hassan si sunt din Craiova,de 5 luni sunt posesor de Ford Ranger Wildtrak.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare