Salut,
Am achizitionat de curand un Cherokee XJ, 2.1 td , 1990 Limited, pe care doresc sa-l reconditionez.
Printre lucrurile pe care le-am facut bune pana acum, am facut si una "nebuna". Dupa ce am schimbat toate uleiurile, grupul spate nu a beneficiat si de adititv pt LSD. Din necunostinta mea si a mecanicului, nu s-a pus acest aditiv in grupul spate. Am facut 35 km cu masina , care a mers foarte ok, dupa care a inceput sa scoata zgomote si infranare pe puntea spate in momentul in care am inceput sa fac manevrele de intrare in garaj. Am intrat imediat pe toate forumurile si am aflat de acel aditiv. Am adus mecanicul la garaj dupa doua zile si am scos 120 ml de ulei, apoi am pus aditivul. Am iesit cu masina , am facut tot felul de 8-turi , curbe, accelerare in curbe si a functionat perfect pana la limita de 30 km cand au aparut aceleasi simptome. Retras la garaj iar....a doua zi am facut aceasi experienta si am avut aceleasi rezultate. Ulei folosit in grup RAVENOL 75W - 85 iar aditiv MOPAR.
Deci ....dupa ce se incalzeste, troncane si merge infranat.
Ma gandesc sa-i dau jos uleiul, sa-i pun altul si aditiv si sa mai fac o incercare...daca nu sa cumpar kit reparatie si sa-l schimb. Voi schimba si rulmentii , crucile cardanice si ce mai trebuie.
Daca aveti si alte idei, ce probleme pot fi, va astept.
La a doua tentativa am cuplat si 4x4 h (part time) sa vad daca cupleaza, pe asfalt pe o distanta de 30m - drum drept. Atunci au aparut zgomote de peste tot, grupa fata si grup spate. Am decuplat si am ramas cu zgomotele imediat